PERSONLIGE TANKER PÅ EN ONSDAGSKVELD

💭 Det har skjedd noe veldig dumt den siste tiden som har gjort til at det blir store endringer rundt Santorini-turen Henrik og jeg skulle på. Dette er utrolig dumt og jeg har faktisk ikke ord. Jeg er kjempeskuffet over noen mennesker og har vært veldig lei meg på mine og hans vegner.

💭 Det kribler enda i magen da jeg ser Henrik inn i øynene, spesielt de gangene da vi legger bort telefonen vår og tilbringer all tiden vår sammen ved å prate om alt mulig, finne på noe sammen eller ligge under dynen og se på serie. Jeg tenker veldig ofte på hvor heldig jeg er som har han og hvor tilfeldig det egentlig var at vi ble oss to. 😍

💭 Lurer på hvordan årets sesonger av Paradise Hotel blir?! Er dere enig? Hm. Jeg tror det kommer til å bli ganske bra, selv liker jeg jo reality og har jo deltatt i det programmet, det gjør nok at jeg gleder meg ekstra mye til å kunne se to sesonger i år og ikke bare en, haha! I tillegg er det jo to sesonger av Ex on the Beach, det blir også spennende, jeg vet allerede om en person som er på innspilling nå.

💭 Treningen begynner å bli tung, maten er vanskelig å få i seg fordi den er ikke like god som Mc Donalds og tiden ellers på ettermiddagen føler jeg forsvinner når vi prioriterer dette så mye som vi har valgt å gjøre. Jeg skal absolutt ikke klage da jeg føler at vi er godt inni det og ser forskjeller!! Det er bare litt tungt akkurat nå. Hadde håpt å få reise bort litt, kanskje en helgetur på noe? Har dere tips?

💭 Det gleder meg å se hvor bra mamma har det for tiden og hvor mye hun lever livet. Tenk for omtrent ett år siden hvor stor forskjellen var? Det var utrolig tungt å se henne så sårbar og jeg husker enda hvor mange som ble skuffet over meg for at jeg hele tiden reiste på ferier og slikt når hun var så syk. Den dag i dag angrer jeg ikke. Det var det absolutt beste for alle og jeg hadde nok slitt utrolig mye om jeg ikke gjorde det. Man skal huske å ta vare på seg selv også i slike perioder og da er det viktig å finne på gøye ting. I dag er hun glad, friskere og er på reise i Oslo sammen med familien min, hun stråler og man ser at hun har fått den lille “attituden” sin igjen, der hun er litt tøff, morsom og VELDIG seg selv. Det varmer hjertet mitt og flere burde ha vært som henne. Hun er en sterk kvinne! <3

💭 Jeg har klart å skade meg ordentlig mye.. da jeg var ute på byen her i Bergen for flere uker siden. Jeg klemte neglen min så sinnsykt hardt at halve neglen var løs, mens resten hang bom fast slik den skal gjøre. Dette har vært sjukt vondt og nå – flere uker etterpå har det enda ikke grodd. Grunnen til jeg nevner dette er fordi når man har diabetes gror som regel sår mye seine en for de som ikke har det og dette merker jeg utrolig godt. Samme med gnagsår på beina, det tar evig lang tid og det er utrolig irriterende og vondt.

💭 Denne uken skjer det noe jeg gru/gleder meg til.. klarer dere å gjette hva? Vi er i januar måned og denne jenten har bursdag!! Derfor skal vi dra hjem til Stavanger. Herregud så deilig det blir å komme hjem en stund, spise kake og være sammen med mennesker jeg er glad i. 😍😍😍 Can`t wait(!!)

💭 Dette året har startet sånn passe og jeg merker hvor sulten jeg er på noe skal skje?! Noe nytt, spennende og POSITIVT. Vi trenger mer positivitet og derfor prøver jeg å tenke slik også.. krysser fingrene for at noe dukker opp snart. Jeg vet i hvert fall en ting og det er at jeg SKAL leve livet i år, reise, reise, reise enda mer, feste når jeg vil, reise mer, spare til ting jeg ønsker meg, dra på festivaler, oppleve nye ting ogsååååå kan jeg slå meg til ro! Alt dette skal og vil skje i år, bare vent! Målet er også å kanskje være med på noe TV, hmm 😉

13 kommentarer
    1. Hei, elsker bloggen din så mykje, sjukt trist at folk må publisere så mykje dritt i kommentarfeltet ditt, det er ikkje bare mor du som er ei stek kvinne. Du motivere meg så mykje når d kjem til kosthold og trening, det er enormt viktig for et positivt humør.
      Når d kjem til diabetes, bare om du ikkje veit d, så ja sår gror mykje seinare når man har d, derfor må du vere nøye på å reinhald åpne sår, sånn at det ikkje går skikkelig gale, som f.ek kålbrann. Stå på, du er et inspirerende person❤

    2. da du sluttet å snuse, trappet du ned eller sluttet du på dagen? Og brukte du noe nikotinfri snus? kjente du noen gang på savnet?

      1. Jeg kjente mye på savnet!! Men sluttet faktisk på dagen. Kastet alle boksene og brukte tyggegummi under leppa i flere dager før jeg ikke orket det heller mer! Man må bare bestemme seg for å drite i å ta det inn i munnen, savnet er der av og til enda, men jeg føler meg mye bedre og renere etter å ha sluttet, også sparer man MYE penger! <3

    3. Jeg syntes det er så fint at du er så åpen om alt og at folk får komme såpass inn på deg. Du skriver akkurat det du mener og hva du står for. Det syntes jeg er helt topp. De kommentarene som er blitt skrevet til deg, de er bare å glemme. Sånn er det når de er sjalu for å ikke være eller ha det sånn som deg 😅 Men jeg ønsker bare å kommentere på den kommentaren rett ovenfor her, at «sår gror ikke sent om du ikke har altfor høyt blodsukker». Deet stemmer kanskje til en viss grad, men ikke mye. Får du et sår, så er det viktig at du vasker/renser det hver dag og steller det fint, slik at det ikke kommer noe puss i det. Har du gått med for høyt blodsukker i mange år, så kan du få nerveskade og nedsatt blodsirkulasjon. Men, har du ofte høyt blodsukker, så er dette med på å ØKE infeksjonsrisikoen. Så har du sår, så vil det uansett ta lang tid før det gror. Det kommer også litt ann på størrelsen på såret, men er det et lite sår, så kan det fort bli større også, om man ikke holder det rent..
      Jeg er utdannet innen helse og jobber på sykehus, så jeg har sett litt av hvert når det gjelder dette. Kan tenke meg du har lest deg en del frem på dette her, Ingrid. Men tenkte bare å svare litt til den andre kommentaren her. 😊 Ha en riktig fin dag! Du gjør en så utrolig flott jobb! Stå på🧡

      1. Åh, herlighet nå fikk jeg tårer i øynene, jeg har ikke ord. Tusen takk for fine ord og kjekt at du kommer med konkrete tilbakemeldinger! Oi, da vet jeg det, fint å få riktig informasjon, jeg har nok bare følt at sårene har grodd mye seinere etter at jeg fikk diabetes.. Tusen takk, like måte <3

      1. Det du egentlig underliggende forteller meg her, er at du ser kun to karakteristikk som attraktivt hos menn; penger og utseende. Sier litt om deg, etter min mening. Håper du med tiden innser at det finnes viktigere ting her i livet enn penger og utseende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg