PERSONLIGE TANKER PÅ EN FREDAGSKVELD

💭 Gud jeg er glad jeg valgte å bli hjemme i kveld isteden for å feste. Jeg er drittlei av alkohol, festing og hangover!

💭 Det kribler i magen når jeg tenker på en spesiell gutt, jeg dør. Kanskje vi burde dra på en ordentlig date snart? *hint hint.

💭 Hva skal vi finne på i LA? Jeg klarer seriøst ikke å slutte og tenke på det, jeg gleder meg så utrolig mye og dersom tiden går like fort som hele 2018 gjorde har vi ikke lang tid på oss til å planlegge de tingene vi vil gjøre. Har dere noen tips?

💭 Studiet.. har jeg tatt det riktige valget med å legge skolen på hylla dette året også? Har jeg lyst til å studere noe annet til høsten? I dont know og det suger..

💭 Hvordan årets sesong av Paradise Hotel blir! Jeg er skikkelig spent og er faktisk veldig misunnelig på de som reiste ned til Mexico i dag – tro meg, de aner ikke hva de kommer til, heldigvis er det fantastisk for de aller fleste.

💭 Skal jeg publisere videoen der jeg gråter og snakker ut om kreften? Det er skummelt og jeg har ingen intensjon om å være negativ eller skape dårlig stemning på sosiale medier, det er bare det at dette er livet mitt. Jeg har prøvd å skjule følelsene min altfor mye, så mye at jeg ikke klarer å være meg selv. Ingen vet egentlig hvordan jeg har hatt det etter bruddet med Erik, de aller fleste vet heller ikke hvordan jeg har tatt kreften, hvordan jeg fikk vite det også videre.

💭 Hvordan jeg skal klare å trene igjen uten å gi opp. Jeg har ikke fortalt dere hva som skjedde forrige treningsøkt. Jeg ga opp. Kroppen min skalv, jeg så stjerner og kastet nesten opp foran PT min. Det er ikke normalt til å være meg i det hele tatt og når jeg har fått tenkt mer over det handler det om lite søvn, dårlig kosthold og ikke minst alt det psykiske jeg sliter med akkurat nå. Jeg er nødt til å få gjort noe med det og forhåpentligvis er det ikke lenge til.

7 kommentarer
    1. Jeg vil gjerne se videoen der du snakker om kreft. Pappa fikk kreft for 2 år siden, det var utrolig tøft og vanskelig. Heldigvis gikk det bra med han, han ble operert og ble dermed frisk! Heier på deg og moren din, dere er utrolig sterke begge to <3

    2. Har gått gjennom så mange innlegg nå for å se om du har skrevet noe nytt om Erik. Kan du ikke lage et innlegg eller video hvor du snakker om hva som skjedde og når han var utro? Visste ikke han hadde vært det! Du trenger ikke fortelle alt, men litt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg