PERSONLIGE TANKER I DET SISTE

Reklame | NELLY

CALVIN KLEIN GENSER HER

💭 Herregud som jeg gleder meg til å reise neste helg sammen med Sofie Nilsen og Sofie Karlstad til Stockholm. Det føles ut som en evighet siden jeg reiste til et annet land og jeg merker på hele kroppen hvor mye den gleder seg til å bare dra, gjøre andre ting og ha det gøy! Før reiste jeg veldig mye, mens i det siste har livssituasjonen min endret seg gradvis mer over til det livet der man ikke har like mye tid til å ta spontan reiser eller reiser generelt. Derfor, Stockholm u have to treat me well. 

💭 I det siste har jeg savnet familien min veldig mye og det er nok fordi jeg er vandt til å se dem så ofte ellers. Nå har det gått en stund og den lille stunden føles ut som en evighet. Jeg var i Stavanger i helgen, men fikk ikke besøkt dem ordentlig, noe som suger. Likevel handler ikke denne helgen om meg og mine behov, vi var faktisk på firmatur og det var også veldig gøy skal jeg si dere.

💭 Det er noe dritt å vite at veldig mange der ute ned snakker andre, sprer rykter og kommenterer dritt. Folk skal ha en mening om alt og det er greit, men når det kommer til usaklige ting kjenner jeg at jeg blir irritert. Folk har prøvd å ødelegge forholdet til meg og Henrik veldig mange ganger med å spre falske rykter og ikke minst skrive til meg for å skremme meg om at han har vært utro og det ene og det andre. Om jeg liker bilde til en gutt på Instagram som ikke er Henrik betyr ikke det at jeg er slem, utro eller syns at den andre gutten er kjekkere en Henrik. I går fikk jeg en kommentar om akkurat dette, at jeg liket bilde til kjente gutter og hvordan det måtte føles for Henrik? Dersom likes skal bli et problem kjenner jeg at det å være i et forhold hadde vært forferdelig vanskelig da man skal stole på hverandre. Hva så om jeg liker det eller han det? Som regel kjenner vi disse menneskene som legger ut bilder på Instagram og jeg syns faktisk det er litt høflig å like bilder jeg.

💭 Jeg vet ikke om dette gjelder flere der ute, men jeg blir seriøst daglig lagt til i sexgrupper, gruppechatter med bilder av rumper og slike ting daglig på Instagram og nå kjenner jeg at det er nok, haha. Det er bare sinnsykt irriterende og veldig upassende, for i svært mange tilfeller åpner jeg DM`s når jeg er overalt og da kan det hende noen som er ved siden av meg ikke skal se det, og forresten – jeg har heller ikke lyst til å se på det der.. blææ. Haha aargh, håper de som legger meg til vennligst kan slutte med det fra nå av, jeg er ikke interessert. 

💭 Jeg syns det er så sjukt å tenke over at mennesker man elsker og er nær påvirker oss så mye som de gjør.. jeg har vært i et par forhold der alle forholdene har vært forskjellige (bra på hver sin måte). Man lærer nye ting av hverandre og påvirker hverandre ekstremt mye når det kommer til ekstremt mange ting, noe jeg syns er både positivt og negativt. Jeg har blitt påvirket til mye rart tidligere og jeg vet at jeg også har påvirket andre til mye rart og den tanken der skremmer meg litt. Nå er jeg i et forhold der jeg har det utrolig bra, der jeg lærer nye og fornuftige ting, jeg blir også påvirket i riktig retning og merker at de avgjørelsene jeg tar er bra for min del.. det jeg ikke liker er å tenke tilbake på de tingene jeg ble påvirket til som var negative. Misforstå meg riktig, jeg skylder ikke på noen for mine handlinger, men veldig ofte kan en påvirkning påvirke mer over til et punkt der det blir negativt og vond. Pass på dere selv om omgås med mennesker som vil dere vel og som ikke påvirker dere til å gjøre ting dere ikke har lyst til, eller som bare påvirker dere til å bli et dårligere menneske.

💭 Husker dere tatoveringen jeg snakket om at jeg skulle ta for noen uker siden? Vel, det kommer til å skje nå hvert øyeblikk og jeg gleder meg utrolig mye!! Jeg er også veldig nysgjerrig på hva dere kommer til å syns om den, haha, hjelp. Jeg vet at flere kommer til å syns jeg er gal og dum i hode, men vi lever bare en gang? Da syns jeg det er greit nok, haha.

💭 Det er på tide å oppdatere dere rundt nippelpiercingene mine som jeg sa jeg tok fordi jeg hadde lovet noen andre å gjøre det, og for å bevise at jeg ikke er så feig som det flere skal ha det til.. ja, uansett, jeg har faktisk nippelpiercingene enda og elsker de. Det er litt små harry ja, men med tiden liker jeg de bare mer og mer, nå syns jeg at jeg kler de og jeg vet at jeg ikke kommer til å ta de ut. Det var også sååååå jævlig vondt, i forhold til det å ta tatovering og slikt. Den smerten jeg gikk gjennom for å ta disse to nippelpiercingene gjør at jeg ikke tar de ut. Vet dere at jeg har mistet ut piercingkulen flere ganger og faktisk blitt sjukt stresset over å kanskje miste hele piercingen? Jeg har blitt så avhengig og redd for dem at jeg sjekker om piercingen er på plass hver morgen, HAHA.

💭 Etter en samtale med Sofie Nilsen kjenner jeg at det hadde virkelig vært deilig å komme meg bort en liten stund og bare leve livet! Hun drar nemlig til LA om ikke så altfor lenge og det frister så sinnsykt mye å være med, problemet er bare at jeg har skole og er nødt til å finne utav ting der, om ikke skal dere ikke se bort i fra at jeg plutselig er i LA innen tre ukers tid, ÆÆÆ.

7 kommentarer
    1. Du elsker å henge med kjente personer du, for å fremme deg selv. Hadde du ikke vært med på paradise hotel hadde du aldri vært der du er i dag 🙂

    2. Silje , nå må du slutte 🙈det er jo flaut det du skriver. Ofte slike folk som deg som skriver slike ting er missunnelig. Og du har ingenting her inne å gjøre . Kom deg ut. Finn på noe bedre enn å rakke ned på folk👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg