PERSONLIGE TANKER FØR LEGGETID

💭 Hver eneste kveld når jeg ikke er i Bergen ligger jeg å tenker på hvor mye jeg savner Henrik og hvor heldig jeg er som har en så god og ikke minst snill kjæreste. Det er ingen selvfølge her i livet at man finner en kjæreste som er snill, noen vil nok også oppleve å aldri finne kjærligheten, derfor føler jeg meg faktisk heldig hver eneste dag. Avstandsforhold er noe dritt og jeg er evig takknemlig for at FaceTime finnes i disse dager. Vi bruker det omtrent hver eneste kveld og herregud så koselig det er å se hverandre på FaceTime hele kvelden, om ikke gjennom natten.

💭 Livet er så altfor kort og urettferdig! Det er så ufattelig viktig for meg å få dere til å innse at livet ikke er noen garanti og at det er viktig å ta vare på de menneskene rundt oss. Forrige uke var tung for min del og ikke bare en jente, men den sterkeste jenta jeg kjenner forlot oss og jeg savner henne så sårt. Amalie heter hun og i dag er hun mitt forbilde. Ta godt vare på alle de rundt dere, savnet er sårt, men minnene er gode. Jeg har lyst til å snakke litt mer om dette i et eget innlegg da Amalie hadde noen ønsker før hun forlot jorden. Jeg savner henne og jeg skulle så veldig gjerne ha sett og fått snakket med henne igjen.

💭 Den siste tiden har jeg tenkt veldig mye over trening og hva jeg spiser. Er det en ting jeg er veldig flink til så er det å trene og spise sunt i perioder. Jeg vet med meg selv at jeg vil dra på trening, men når jeg ikke har gode rutiner i hverdagen sliter jeg ordentlig. Gleder meg til å flytte!

💭 Hvordan vasker jeg klær? Herregud. Tenk det.. jeg kan det ikke. Jeg er 22 år og kan ikke vaske mine egne klær. Det er drit flaut, men også en ting jeg gleder meg til å gjøre selv. 

💭 I dag lanserte de hvem som skal være med i bloggerne og jeg er kjempestolt over Sofie som skal være med! Det blir veldig spennende og jeg er sikker på at flere der ute kommer til å syns det er utrolig gøy å kunne følge med på hennes, Morten og Celine sin hverdag – jeg gleder meg og ser virkelig frem mot en ny sesong av bloggerne!

💭 Det er en ting vi er nødt til å snakke om og det er hvor lett påvirket man kan bli av andre mennesker. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg er lett påvirkelig og at jeg faktisk blir påvirket gjerne etter en samtale eller to. Dette vil jeg faktisk si er en av mine svakheter da jeg gjennom flere år føler at flere har brukt meg og vært fullt klar over at jeg er lett påvirkelig. Dette har veldig ofte skjedd i sammenhenger der andre mennesker sier noe til meg også gjør jeg det. Jeg er ikke dum, noen ting holder jeg meg helt borte i fra, men det er trist å se hvor enkelt noen bare har klart å få meg til å tenke stygt om andre, eller gjort ting jeg egentlig ikke er like komfortabel med kun fordi de påvirker meg til det. I veldig mange år har denne påvirkningen gjort at jeg har levd med mye dårlig samvittighet. For alt. Jeg fikk dårlig samvittighet selv om jeg ikke hadde gjort noe galt. Jeg fikk også dårlig samvittighet da noen andre gjorde noe galt fordi på en eller annen dum måte klarte andre å få meg til å få en skyldfølelse og påvirke meg. Det er helt grusomt å tenke – derfor vil jeg si til dere at dere skal av og til være litt forsiktige med hva dere sier eller får andre mennesker til å gjøre til deres egen fordel. Noen menneskers liv kan bli totalt ødelagt av det og man vet aldri når det går langt nok inn i et menneske før det er for sent.

💭 Fyfader det er lenge siden jeg har drukket jordbærmelken fra tine. Det er noe jeg elsker, men som jeg ikke har hatt særlig lyst på etter at jeg var syk og drakk det. I morgen skal jeg virkelig ut å kjøpe meg det igjen, haha. Det er drit teit, men også utrolig digg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg