PERSONLIGE TANKER DEN SISTE TIDEN

☁️ Jeg har fått en del kommentarer om jeg ikke er engasjert for det som pågår med rasisme! SELVFØLGELIG bryr jeg meg, noe så sinnsykt mye også!!🙏🏽Det som er med meg er at jeg blir så sinnsykt lei meg og det er en grunn til at jeg sjeldent følger med på nyheter omkring – fordi – det går innpå meg og jeg blir forvirret, lei meg og skuffet av alt. Vi er i 2020 og jeg hadde aldri trodd at rasisme fortsatt var så alvorlig som det har vist seg å være enda. Jeg har ekstremt lyst til å skrive et eget innlegg om dette, fordi det vil ta hele dette innlegget om jeg skal forklare hva jeg syns om det, men jeg bryr meg og jeg har også prøvd å dele en del om rasisme på Instagram for de som mener at jeg burde skrive mer på grunn av den offentlige stemmen min, men det kommer! Jeg syns alt er så fjernt fordi jeg ikke har opplevd det selv, ingen har noen sinne plaget meg for fargen min, noen sinne og jeg sliter med å sette meg inn i situasjonen, men jeg ser alvoret i det og syns det er helt ufattelig trist og vondt. Jeg forstår jo at rasisme fortsatt er der og jeg trodde ikke at det var SÅ alvorlig som er det nå – vi er i 2020 folkens!!!! Jeg forstår det bare ikke, men jeg bryr meg og skal prøve så jeg kan å formidle ting uten å skrive noe som er feil.. fordi det er ikke noe hyggelig når man bryr seg og ønsker å være med på å gjøre det bedre.

☁️ Forresten, gjett hvem som endelig har byttet piercing i navlen til en gullring og ikke den vanlige stangen man får?? Woho, jo meg. Jeg har gledet meg mye til å vise dere hvordan det ser ut og jeg er strålende fornøyd med resultatet. Det eneste jeg setter fingeren på er at jeg ønsker en mindre ring, den jeg har nå er litt for stor, så det skal jeg bestille meg.

☁️ Og dere, jeg har blitt helt avhengig av serien Sons of Anarchyden er bare så sinnsykt spennende og jeg hadde faktisk ikke trodd jeg skulle like den ettersom den handler om motorsykler og kriminalitet, men det gjør jeg! Henrik og jeg ser denne serien sammen og syns det er veldig koselig å ha noe å se på sammen også om kveldene spesielt. Jeg anbefaler den virkelig, bare gi den litt tid i begynnelsen også er dere på samme spenningsnivå som meg!

☁️ Vi har bestemt oss for å pusse opp mer her hjemme i huset!! Jeg er så gira på å få alt helt ferdig og vi er litt treige med det, men det handler også om at lommeboken vår må strekke til. Denne gang skal vi pusse opp hele uteområde vårt, inngangspartiet, hagen og terrassen, og ikke minst balkongen vår!! Jeg håper vi får alt dette til før Henrik tar sommerferie slik vi kan nyte koselige stunder der uten å føle at vi bor i en oppussingsprosjekt ute når det er fint vær.

☁️ Jeg kjeder meg skikkelig mye for tiden.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller finne på, men det er jo ikke andre en meg selv som kan endre på denne situasjonen! Derfor har jeg tatt meg tid til å finne utav hva jeg vil fremover og hva jeg vil gjøre i sommer. Det første jeg skal gjøre er å overraske Henrik med noe utrolig gøy, men jeg kan ikke røpe det her enda fordi da leser han det nok!! Dere skal selvfølgelig få vite og se alt når den tid kommer. Ellers er jeg veldig gira på å planlegge sommerferien vår og det blir nok en lang roadtrip og mye spontant i mellom der vi bare gjør ting vi vil underveis, men foreløpig er nok planen dyreparken, dra innom hyttene til venner og familie, kanskje dra til Danmark og shoppe litt der!👼🏼

☁️ Hvorfor er det slik at når noe stort skjer og folk engasjerer seg så skal man alltid finne noe feil ved det? Det er bare ikke helt i min forståelse og jeg blir sinnsykt irritert av det. Folk engasjerer seg og bryr seg på sin måte og når man da rakker ned på andre som *ikke viser like mye at de bryr seg offentlig”, men som gjerne gjør mye utenom på det private blir jeg forbanna. Det er helt amazing at vi bryr oss, står opp og gjør en forskjell, men vi må ikke henge ut andre eller snakke nedlatende om andre som ikke viser det på samme måte! Vi er alle mennesker og gjør det vi kan på hver vår måte for å gjøre en forskjell.

☁️ Jeg har sinnsykt mange gøyale rabatter til dere fremover og gleder meg til å gi dere disse rabattene, det er alt fra bilder til klær til parfymer og hårprodukter!! Så følg med, jeg gleder meg.

☁️ Hallo!! Jeg har fått sinnsykt mye treningsmotivasjon igjen og er på god vei til å komme inn i gode rutiner igjen med treningen og et sunt kosthold. Jeg har savnet å ikke ha den gode motivasjonen og uten den sliter jeg med å komme meg på trening, men nå i det siste har den begynt å komme snikende innpå meg og jeg elsker det! Nå blir det fullt kjør mot sommeren og jeg gleder meg.

14 kommentarer
      1. Jeg fikk ikke så mange positive tilbakemeldinger på å fortsette med det, så jeg har valgt å ikke gjøre det på en stund. Jeg tenkte å gjøre det ofte, men jeg tror flere mente at jeg skapte et press.. <3

    1. Hvor mange ganger føler du selv det er innafor å si at NÅ et treningsmotivasjonen tilbake, NÅ skal du endre deg, ting har vært dritt men NÅ skal det bli bedre? Alt med deg er repeat, repeat og atter REPEAT. Alle er ikke skapt for å blogge Ingrid

      1. Da virker det som du vet ekstremt lite hvordan det er å ha depresjon.
        Da faller motivasjonen bort fort uten at man gjør det med vilje.
        Når hun forteller hvordan hun har det og selv om det gjerne kan være REPEAT så er det fordi livet hennes er slik. Syntes du det er for mye REPEAT så kan du heller finne noe annet å lese på som gir deg noe annet enn irritasjon. Irritasjon er noe som tar mye krefter.

        Ikke prøv å dra ned en som prøver å dra seg selv opp! 🙏

    2. Hvor bestiller du piercingene fra? Vil ha ring selv🙊 prøvd å tatt ut min flere ganger, men ser bare rar ut uten😂

    3. Hei! bare et spørsmål:
      «jeg har også prøvd å dele en del om rasisme på Instagram for de som mener at jeg burde skrive mer på grunn av den offentlige stemmen min»

      Det høres ut som at du ikke gjør det fordi du genuint bryr deg, men at du gjør det fordi det er noen som forventer det av deg. Håper virkelig du ikke mente det slik, men at du skriver om det fordi det er viktig og at du bryr deg uavhengig av de som ønsker/forventer at du skriver mer om det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg