PÅ TIDE Å PASSE MUNNEN SIN!

Smiler mens vi venter på dessert selv om vi får resultater! Ferie. 🍭

Jeg har etter flere uker tatt meg tid til å lese gjennom absolutt alle kommentarene jeg har fått. Dere som leser bloggen min vet at jeg er flink til å svare på kommentarene jeg får og at jeg sjekker kommentarene mine hver eneste dag. Det har seg nå slik at jeg har gått rundt og tenkt mye på enkelte kommentarer som har blitt slengt om kropp og trening. Ikke hvilken som helst kropp og trening, men kommentarer om min kropp og min måte å trene på i tillegg til hva jeg spiser. Det at folk som leser bloggen min har meninger er dritkult og det at noen kommer med konkrete tilbakemeldinger er også dritkult, men når noen sier til meg at ting ikke funker (uten å kanskje ha prøvd det selv) irriterer meg noe så sinnssykt. Jeg er virkelig ikke dum. Noen tror jeg skriver ting for å få lesere, men det jeg har stått for siden dagen jeg startet bloggen var å stå for det jeg skrev og det gjør jeg fortsatt.. om det får lesere eller ikke handler om at dere selv ønsker å lese tipsene mine eller se hvordan jeg selv opplever ting gjennom prosessen rundt det å faktisk trene og spise sunt.

Jeg er svært positivt overrasket og sjokkert over kroppen min, etter tre uker har kroppen min forandret seg kraftig og det skal jeg bevise nå. For å være helt ærlig så har jeg også vært skeptisk til dette her med å kunne forandre kroppen så kjapt, men etter å ha prøvd selv og fått resultater er jeg overbevist om at det funker. På tre uker har jeg seriøst sprunget meg i hjel på tredemøllen, jeg har spist så sunt som jeg kan klare og i tillegg spist pizza og godteri inni mellom, faktisk nesten hver dag. Jeg har trent hver eneste dag og aldri gitt opp nettopp fordi jeg ønsker resultater og forandringer med min egen kropp. Sammen med Henrik har jeg sprunget intervaller og 5km til jeg faktisk begynner å grine og vet dere? Jeg elsker det. 

Bilde over viser forskjellen min etter ca. 3 uker med hard trening, sunnere mat og veldig mye motivasjon.

Poenget mitt er faktisk bare at jeg er lei av at uvitende mennesker kommenterer i mot meg og min trening/kosthold når jeg mener at det virker, når jeg ser resultater og at de fleste leserne mine elsker slike tips og triks. Jeg er ingen ekspert selv og får veldig mye hjelp fra andre som faktisk har peiling. I tillegg har jeg etter flere år lært hva som er bra og ikke for min egen kropp og det at jeg ikke har lyst på brødmat/hvete er fordi jeg får direkte vondt i magen, da tipser jeg heller ikke om brød i menyene mine når jeg ikke spiser det. Ja – jeg spiser pizza en gang i blant fordi jeg har lyst på det og det smaker godt. Jeg får vondt i magen, men det er som en slags belønning for meg. Jeg håper at dere skjønner at dette ikke er frekt ment og at jeg ikke mener å være sint, men det er ganske dumt når jeg vil gi dere tips om hvordan faktisk å spise sunnere, men også usunt en gang i blant, trene hardt og få resultater slik at det kan motivere dere.

20 kommentarer
    1. Ble så glad av å lese dette!🥰 du gir meg så mye motivasjon å inspirasjon! Stå på!! Du er så utrolig flink!😚

    2. Blir det ikke litt feil at du skriver at det før bildet er fra 3 uker siden, når du har lagt ut omtrent samme bilde i et tidligere innlegg hvor du skrev at det var fra før sommeren i fjor, i tillegg til at tatoveringen din ikke er på bildet?

      1. Kroppen min på det øverste (før-bilde) har sett slik ut helt frem til for ca. 3 snart 4 uker siden. Samme hvilket bilde så lenge det viser hvordan kroppen min så ut og det var slik den så ut frem til jeg startet å trene og spise sunt da jeg flyttet inn med Henrik i Bergen <3

    3. Når det kommer til trening, så er det bra at du jobber godt mot dine mål og det motiverer mye å se sånne resultater fort, men som nevnt over her så sier du imot deg selv en del ganger. Feks det med at bilde er fra sommeren ifjor + så skriver du at du har prøvd å spise så sunt som mulig og i samme setning sier du “pizza og godteri inni mellom, faktisk hver dag”. Litt misvisende kommentar eller dårlig formulert kanskje?

      1. Tingen er jo «Sara» at om du trener hardt nok så kan du jo unne deg litt ekstra «faktisk nesten hver dag». Det kommer bare an på mengden som inntaes i forhold til hvor mye som blir forbrent. Det er slik jeg ser det ikke noe feil i det hun skriver.

    4. Flotters, Ingrid! Ikke for det.. Du hadde virkelig ikke noe å skjemmes over tidligere heller, bare så det er sagt. -Men her ser du jo serr topptrent ut, – hvilket antagelig er noe tilnærmet nøyaktig hva du er ut fra det du sier om jobben du har lagt ned (hehe).
      Det er sikkert mange som mener slikt er kroppspress, -og jeg håper for guds skyld de har rett i det, slik at disse unge & lettpåvirkelige begynner å trene og tenke på hva de dytter i seg for å få den kroppen. Jeg mener serr det er sunt med et snev av kroppspress som går ut på å ha en kjernesunn, frisk og sterk kropp

    5. Veldig morsomt at du lyver på innleggene dine. På bildet før så hadde du ikke tatovering, mens på bilder fra 2 mai så hadde du den, har ikke noe imot deg, men du trenger ikke å lyve om hvor lang tid du har brukt, be proud👌

    6. blir seriøst trøtt på folk.. Det er din kropp, du skal være stolt av bildene du legger ut på den, det er du selv som skal være fornøyd med kroppen din å ingen andre. Tror ikke du trener for å tilfredstille alle som leser bloggen din, men for egne resultater. Din kropp er kjempefin!

    7. Litt lenger ned på bloggen din har du lagt ut akkurat det første samme bildet og skrev at det ble tatt før i fjor sommer og nå sier du for 3 uker siden?😂 prøv å snakk litt sant 😂

    8. Noen av dere som har tenkt over at man kan se ganske lik ut over lengre tid, og hun derfor har tatt med et bilde som viser hvordan hun så ut for 3 uker siden? Hun skriver jo ikke at hun tok bildet for 3 uker siden, MEN AT HUN SÅ SÅNN UT. Dere er så sjukt flinke til å kritisere alle HELE JÆVLA TIDEN. Slutt med det. Dere er ikke stort bedre selv. La Ingrid være stolt og glad, uten at dere skal dra henne ned.

    9. Folk må huske at hvis noe funker for deg, eller mange andre – så betyr ikke det nødvendigvis at det funker for Ingrid, eller et annet individ.

      Selvfølgelig er dietten viktig om man ønsker å oppnå resultater, men hvis Ingrid velger å ikke følge en konkret matplan, og heller vil kose seg med den maten hun vil (samtidig som hun er bevisst på hva hun får i seg), og det funker – så la jenta være i fred!

      Kan hende folk er så på det med dietten, fordi de ønsker å gi råd om en raskere prosess, men mennesker tar det i sitt tempo, og på den måten som passer dem best. Så da må man bare la folk gjøre det da, tenker jeg.

      Jeg syntes det er bra Ingrid koser seg med den maten hun vil, og ikke presser seg for hardt i starten av treningsreisen sin. Er en ting å føle seg bra ut utenpå, men også viktig å føle seg bra på innsiden også ✨

    10. Kroppen min så akkurat lik ut i flere år, så det at hun legger ut et gammelt bilde trenger ikke å være løgn eller lureri👍🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg