PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

Ettersom flere ønsker at jeg skal dele innsiden av telefonen min med dere gjør jeg det nå, haha. Det er faktisk ganske rart å skulle dele dette da jeg føler at det er personlig på en eller annen måte.. er det ikke det? Alt som er inne på hver og en sin telefon er jo ganske personlig og tro meg.. jeg har mye jeg ikke vil dele.. haha!!

HJEMSKJERMEN MIN

BAKGRUNN

FAVORITTER I KONTAKTER

SAFARI LOGG

MORSOMSTE BILDE

SISTE DM PÅ INSTAGRAM

DRØYESTE INSTABILDE MITT

INSTABILDE MED MINST LIKES

INSTABILDE SOM HAR FÅTT MEST LIKES

SISTE BILDE JEG LIKTE PÅ INSTAGRAM

TOPPLISTE SNAPCHAT

ET BILDE DERE ALDRI HAR SETT AV MEG FØR

SISTE SLETTENDE BILDE I KAMERARULLEN

STYGGESTE BILDE AV MEG PÅ TELEFONEN

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg