OVERRASKELSEN GIKK KATASTOFALT

Herreeegud, gjett hvem som sitter i bilen på siste ferge og er på vei hjem for å overraske familien og for å være med vennene våre? Jo, vi, Henrik og meg. Vet dere hva som har skjedd? Noen i familien min er jo på hyttetur og ikke hjemme. Jeg er sååååå jævlig dum av og til. Hahaha. Denne overraskelsen gikk jo rett i vasken da ingen visste vi kom i familien.. også er de jo borte uansett. Jaja.. det er lov å drite seg ut i blant. Henrik sier at det er derfor vi passer så godt sammen fordi vi begge er helt dumme i hode noen ganger, hahaha!😂

Så, nå vet dere det! Helgens planer er å være i Stavanger med venninnene mine og nyte det! Det er dritlenge siden jeg har vært i Stavanger nå og det føles bare så utrolig deilig å snart være “hjemme” igjen. Det kommer til å bli så koselig å se vennene mine igjen også da jeg tilbrakte hver eneste dag sammen med de før jeg flyttet til Bergen.. <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg