ORANGE IS THE NEW TAN

Annonse | Nikita nails

🧡🧡🧡

Look at my new nails! Jeg elsker de og ja – jeg valgte en helt syk farge denne gang. Plusset med denne fargen er at jeg blir ordentlig tan da, liker det. Eller har jeg lyst til å skryte av min flinkeste Anita som fikser neglene mine svært ofte. Jeg har gått til henne siden jeg kom hjem fra Mexico og nå syns jeg det er på tide å skrive litt om det. Anita driver med Negler, vipper, vippeløft og er frisør! Jeg fikser neglene mine der fordi hun er utrolig flink og skikkelig kreativ. Hver gang jeg kommer til henne har hun mange fine ideer til hvordan hun har lyst til å fikse neglene mine og det digger jeg. Hun fikser selvfølgelig neglene slik kundene vil ha det, men hos meg har hun frie tøyler som det heter.

Dersom dere har lyst til å booke time hos henne kan dere ta kontakt gjennom:

Facebook – søk på Nikita Nails.

Instagram – søk på anitanikitasvela.

Anita har et eget superfint lokal på Klepp – for min del passer det perfekt fordi det er kun 5 minutter å gå fra meg. Anyway, dette var et lite tips fra meg til dere, i tillegg ville jeg vise dere den spreke fargen jeg har valgt, noe jeg er stolt over, utrolig nok. Jeg er nokså basic i klesstilen og andre ting generelt, derfor er det gøy når jeg prøver ut nye ting.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg