OPPSKRIFTEN ALLE HAR SPURT ETTER

Reklame | PROTEIN.NO

Endeeelig har jeg fått fingern ut for å vise dere den MEST etterspurte oppskriften min noen sinne. Så fort jeg poster ett bilde av denne blåser innboksen seg opp med spørsmål om oppskriften og det forstår jeg! Jeg spiser jo denne hele tiden, får resultater innen trening og den er dritgod.👏🏽

Oppskriften er veldig sunn og dette her er altså en havregrøt med proteinpulver i, så om du har litt vanskeligheter for å drikke en ren proteinshake med vann eller melk er dette et supert alternativt til å få i seg de ekstra proteinene isteden for å drikke dem. Genialt og godt(!!).

Ingrediensene er:

– 1dl havregryn.

– 3dl vann/melk.

– 2ss protein.no sitt proteinpulver (vaniljesmak).

– Topping etter hva dere liker, jeg varierer mellom bodylab sin proteinella, peanøttsmør, bær, frukt, chiafrø.

Først heller jeg 1dl havregryn i kjelen, jeg pleier å male havregrynene ved å mikse den først, slik at flakene blir mye mindre (anbefales).

Deretter heller jeg i 2dl vann, fordi jeg foretrekker det istedenfor melk (blir litt dårlig i magen av melk).

Kok dette opp på en middels svak varme slik at det ikke brenner seg i bunn! Når det tykner heller dere i den siste dl med vann (1dl) og 2ss med proteinpulveret, slik som bildene under viser.

Slik. Rør dette inn og kok grøten igjen til den blir tykk på en middels svak varme. Jeg pleier å ha den på varme 6.

Jeg bruker dette proteinpulveret med vaniljesmak, da er det bedre å tilsette mye forskjellig av topping.

Og thats it(!!). En sunn og god havregrøt med proteinpulver som jeg virkelig eeelsker. Det er så godt at jeg gleder meg til å spise dette måltidet hver dag.👏🏽

PS: NÅ FÅR DERE 15% RABATT PÅ AAAALT HOS PROTEIN.NO VED Å BRUKE RABATTKODEN «Ingrid15»

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg