NYTT INTERIØR I HUSET

NYYYY INTERIØR OG DET BEGYNNER Å BLI ET HELHETLIG HJEM!!

Jeg er så glad! Vi har endelig fått inn litt nytt i hjemmet vårt og jeg elsker hvordan ting begynner å ta form.. sakte, men sikkert. Det er faktisk ganske mye dyrere en man hadde trodd med interiør og møbler. Jeg hadde ingen anelse om hvor dyrt det f.eks var med planter, nattbord og generelt sett for vaskemiddel, haalloo.. Det er så drit å bruke penger på, men det er også en del av “voksenlivet” og hverdagen, haha. 😂

Vi mangler enda mye i huset.. som blant annet en ny tv-benk, nytt spisebord og stoler, hylleseksjon, gardiner, speil.. og mer, men det blir liksom ikke prioritert. Det er skamdyrt.. og når vi først skal kjøpe nye møbler vil vi kjøpe de vi virkelig vil ha og da må vi spare, så forhåpentligvis får vi kjøpt det snart. Akkurat nå prioriterer vi en drøy ferie til Bali i sommer og DET skal vi virkelig spare MYE til – slik at vi får gjort alt vi har lyst til der nede.

Uansett, her er det nyeste innkjøpet vårt og så heldige som vi er fikk vi en innflyttings gave fra mormor som da var en mikrobølgeovn og alle planetene dere ser under. Hun er så snill og merk mine ord – det kom godt med etter at vi tok ned julepynten, huset ble helt tomt og nye planter gjorde virkelig susen. Jeg fikk seriøst sjokk da jeg så prisen på alle plantene under, det kostet flere tusen lapper. Er det mulig?! Jeg hadde aldri trodd det.

Alle planter og strå er fra plantasjen. Inkl. pottene og vasene.

Nattbordene våre er fra Ikea.

Denne pc-tingen er fra Ikea.. aner ikke hva det heter, men nå vet dere! Den er super genial, jeg bruker den hveeeer dag. <3

11 kommentarer
    1. Stemmer det at du kun skal ha iPhone 11 Pro’en din frem til september når iPhone 12 Pro eller Pro Max kommer ut?

      1. Nei, jeg vil helt ærlig ha en av de gamle igjen. Det har blitt FOR overdrevet i pris også blir de bare dårligere syns jeg da. Kameraet mitt har aldri vært så dårlig som det er nå med iPhone 11 så tørr ikke kjøpe 12 før jeg eventuelt vet at det er verdt det.

    2. Du har ikke vurdert å kjøpe et piano eller et flygel til huset? Det ser veldig bra ut interiørmessig. Vet ikke om du eller Henrik spiller men alt kan jo læres.

    3. Jeg er misunnelig på den «lade stikkkontakten» ved nattbordet ❤️ Tusen takk for tipset om laptop bordet fra ikea! Det MÅ jeg bestille asap! Elsker å jobbe på macbook på sengen eller se youtube / netflix. Nå som jeg jobber ganske intenst med en nettside blir det (altfor) sene kvelder. Dette er mitt første besøk, men jeg kommer igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg