NY REISE BESTILT TIL..

 ✈️ ✈️ ✈️

For en god stund siden satt jeg å drømte om å reise til et land jeg aldri har vært i. Jeg vet at jeg reiser mye, men det er også en fin mulighet som kommer med det å blogge, at man faktisk kan ta med jobben rundt omkring i verden, noe jeg elsker! Det er også en stund siden jeg bestilte denne turen, men har ikke fått tid til å skrevet ordentlig om den enda, men jeg skal til.. BALI (!!).

Fysøren som jeg gruer og gleder meg til denne turen! Det kommer til å bli så gøy å få oppleve Indonesia for første gang og det jeg gleder meg aller mest til er å kaste på meg bikinien igjen – de beste plassene jeg kan reise til er de med sol og varmegrader, digg. Ellers holder jeg fortsatt på å planlegger turen ordentlig, hvor jeg skal bo, hva jeg skal gjøre og oppleve! Det er vanskelig når jeg aldri har vært der før.. heldigvis er det ufattelig mange som har vært der og som legger ut gode tips på sosiale medier! Jeg kommer ikke til å reise alene og det kjenner jeg er en stor trygghet i seg selv, med tanke på at jeg faktisk er litt redd for å fly og reise alene enda. Det med flyskrekken har heldigvis roet seg ned og nå som jeg har flydd så mye begynner det å være mye morsommere å reise. Jeg har fått tenkt en del gjennom hva det er som gjør meg så redd meg fly og det er det med å ikke ha kontrollen så høyt oppe i lufta, selv om det er det tryggeste transportmiddelet i verden, er ikke det rart? En annen ting jeg har funnet ut etter å reist så mye er at jeg trives best i de største flyene hvor man nesten ikke kjenner turbulensen i forhold til de små flyene som farter rundt omkring i Norge. Uansett, jeg gleder meg i hjel og tror/håper at dette blir en minnerik tur! Jeg klarer nesten ikke å vente. <3

8 kommentarer

Siste innlegg