NY BY OG NYTT EVENT

Hallo fra kjære Oslo! Akkurat nå har jeg ankommet Oslo og er meget klar for en fin dag her sammen med Sofie. Det er en god stund siden jeg var hos henne sist så det skal bli koselig å møte henne igjen. I dag skal vi på et event sammen med Nelly og gjett om jeg gleder meg?! Jeg klarer ikke helt å forstå at jeg blir invitert med på slike ting eller at jeg er så heldig som har fått lov til å jobbe sammen med de. Nelly har alltid vært en av mine absolutt favoritt nettbutikker, derfor er det veldig spesielt, men også sjukt gøy å få være en del av de nå. Can`t Wait!!

Det som er nytt med denne turen er at jeg kun skal være her i Oslo frem til i morgen tidlig da jeg skal fly hjem igjen. Som sakt er det mye som skje fremover og jeg merker allerede at kaoset har startet for fullt. I morgen har jeg omtrent 2 timer på meg til å pakke om i en ny svær koffert før jeg må dra rett inn til Sola flyplass igjen for å reise videre. Om det ikke er stress vet ikke jeg, argh.. stressende reiser er lik en dobbelt så stresset meg. Får vondt i magen av å tenke på det, tro det eller ei. Jaja, gøy blir det uansett å reise! Det er tross alt noe jeg elsker og tenk så heldig jeg er som har muligheten til det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg