NOEN VELDIG GODE NYHETER!!

Halloen folkens! Jeg er nødt til å fortelle noe utrolig gøy som skjedde i dag på sykehuset for en gangs skyld, yes.. dere vet jo at det ofte er litt dramatisk når det kommer til sykehus og det der i vår familie på grunn av sykdommer og ambulanse, men det som er så fint med det også er at man noen ganger får veldig positive svar. I dag var jeg på en fast kontroll time som er går på for at legene og sykepleierne skal få kontroll over diabetesen min! Veldig fint og utrolig betryggende med slike timer slik at jeg kan få stilt spørsmål, få hjelp eller det som måtte være.

I dag dere, i dag fikk jeg skryt og det var så utrolig gøy. Det gleder hjertet mitt når jeg får gode beskjeder!! Herlighet altså. Med den snippen jeg har på armen kan jeg jo måle blodsukker mitt jevnlig og dette kan også sykepleierne se på sykehuset, noe som gjør at de får kontroll over hva de kan råde meg om i disse timene som jeg var på i dag. Hun ene sykepleieren sa at jeg var kjempeflink og at jeg hadde god kontroll over blodsukkeret mitt! At jeg holder det fint, trener og tar vare på meg selv, noe jeg gjør. Det som også var fint å høre var det at hun gjennom disse målingene kan se at jeg har et fint og stabilt blodsukker og at jeg klarer å holde det så bra på egenhånd. Det var så utrolig fint å høre!!

Jeg er bare så glad jeg og jeg tror innerst inne på dette her med å ta vare på helsen vår. Det er så viktig og det er også viktig at tar det seriøst og faktisk prøver å gjøre livet vårt ti ganger bedre ved å ta vare på helsen! Det var rett og slett bare en syk fin dag og gode tilbakemeldinger. <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg