NOEN TANKER PÅ VEI TIL STAVANGER

💭 Jeg elsker å koble av, være på roadtrip, spise snacks og være sosial, snakke om alt og ingenting sammen med Henrik på slike turer som dette. Det er gull verdt, og så deilig.

💭 Jeg tenker mye på hva mamma og pappa tenker om en liten overraskelse jeg har til dem! Det som er dritt er at jeg ikke kan si hva det er enda.. fordi da leser de det, men jeg skal dele bilde med dere på søndag eller før og da får dere se!! Det er ikke noe stort, men det er noe koselig.. syns jeg da.

💭 At jeg burde være enda flinkere til å hive meg i bilen og kjøre hjemover. Veiene er nydelige, naturen er nydelig og jeg får en ordentlig god følelse i kroppen av å nærme meg «hjemme».

💭 Alltid når jeg kjører hjem til Stavanger er jeg nødt til å ha en energidrikk (samme hvilken, jeg liker de aller fleste) hahaha, også er jeg nødt til å ha noe  mat med meg.. enten det er middagsrester eller en fersk og god matpakke. Sjokolade og chips er også et must, og da går det som regel i skruechips og kinder sjokolade! Ooooog en ting til hahaha, gifler!! Nam. Holy moly.

💭 Jeg elsker at de har to ferger på vei mot Stavanger.. det gjør at kjøringen føles så sjukt mye kortere og raskere ikke minst, også får vi en liten pause der vi enten kjøper mat på fergen eller ser serier og film på pcen, ah! Det er digg det.

💭 En annen ting jeg tenker på og som jeg veldig gjerne vil dele med dere er et tips på slike turer som dere burde ta med dere og det er å høre på podcast er!! Det er så mye gøyere enn å høre på musikk man ofte allerede er litt lei av fordi man hører det hele tiden ellers.. men på slike langr kjøreturer er det genialt å høre på podcaster, det er spennende, mye å velge mellom og tiden går veldig fort mens man kjører.

💭 Dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg til middager, kaker, desserter og ja, dere vet! Alt som finnes i bursdager er bare nam, og jeg kan ikke huske sist jeg spiste kake så det skal bli digg.

💭 Det går mye i mat her, men jeg elsker mat og det betyr selvfølgelig også at Henrik og jeg innom Yummy Time for å kjøpe vår favoritt kebabpizza!!<3 Den er helt syk, jeg kødder ikke. Ingen steder i Bergen kan måle seg med Yummy Times kebab, så da har dere et tips om dere skal til Stavanger en gang.

💭 Jeg er egentlig ganske nedbrutt etter en tung beskjed fra mamma og legene.. jeg deler mer om dette imorgen, men foreløpig så er det noe av det eneste jeg tenker på og derfor blir det godt å se henne og familien igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg