NOEN TANKER OM TING DEN SISTE TIDEN

Reklame | NELLY

Hei fine! Jeg beklager for at jeg ikke blogget i går, men jeg har hatt armene fulle i jobb, virkelig. Det har tatt helt av og jeg er mer motivert nå en det jeg noen sinne har vært. Jeg vil vise dere hvem jeg er, mer av meg og mitt personlige liv og generelt sett gjøre dette gjennom alle plattformene mine, så.. ting er ganske travelt, men dritgøy. Nå er jeg her og har lyst til å dele noen ganske nye og gøye tanker med dere angående fremtiden og fortiden. 👼🏼

💭 Jeg vil som sagt være meg selv 100% på sosiale medier og det skal jeg derfor gjøre noe med. Derfor har jeg den siste tiden tenkt mye på hvordan og hva jeg faktisk står for og brenner for i hverdagen. Det er ingen tvil om at dette er trening i hovedsak, ellers er det jo diabetesen min, og livet med venner, Henrik og familie ellers som er viktig for meg. Jeg er også veldig glad i fine ting som LV vesker og diverse som også kommer til å være en del av meg videre også. Jeg har tenkt til å dele mer om disse tingene og sile litt andre ting bort, fordi jeg vil bli flinkere. Jeg vil og skal poste det meste dere ønsker å se på kanalene mine og det er nemlig det jeg snakker om over.

💭 Over til noe litt annet, vet dere om diabetesen og tatoveringen kan ha en sammenheng? Jeg aner ikke hvor lang tid det kommer til å ta før tatoveringen gror, og nå er den ganske sår.. hm. Jeg har aldri hatt problemer med det tidligere, men vi får da se om diabetesen gjør at det gror mye seinere, noe jeg tror. Får krysse fingrene for at det går bra til slutt der. <3

💭 JEG SAVNER Å REISE. Holy. <´3 Det gledes virkelig til vi kan reise til andre land igjen, oppleve nye ting og skape helt nye minner! Ikke misforstå meg, jeg elsker at vi har tiltak og at vi bør holde oss hjemme osv, men det å reise er virkelig noe jeg elsker og noe jeg håper vi får gjør igjen i fremtiden om ikke så altfor lenge til. Det er bare noe med hele meg når jeg reiser, jeg elsker det så sinnsykt mye og blir veldig glad inni meg når jeg får oppleve nye ting!

💭 Kroppen min har vært i en sinnsykt forandring det siste året og jeg har ikke vært så motivert som jeg er nå på lang tid. Den følelsen jeg får i kroppen av å mestre treningen og bli sterkere er så sjukt bra og det er noe jeg skal fortsette med da dette gleder meg så mye! Hele kroppen har bare blitt mye sterkere og jeg merker også på den oppblåste magen min at det å være klar over hva man spiser og trene hjelper veldig mye. Den er ikke så oppblåst lengre og det er fordi jeg spiser det jeg kan, også de gangene jeg spiser drit er jeg klar over at den blir slik.. men det er verdt det, haha!!

💭 Jeg gleder meg så sinnsykt mye til jeg kan bytte piercingen i navlen. Det er DRITMANGE som spør om jeg kan dele bilder av ringen når den er i navlen og ikke den “standard” piercingen, og det skal jeg, men jeg må vente enda litt til.. Dersom dere vil se noen som har en slik ring jeg tok i navlen kan dere søke på “Sierraaaskyee” på Instagram! Hun har en slik ring i navlen som jeg skal ha, love it.

💭 Er det bare jeg som elsker de nye pastell fargene som er sjukt inn? Jeg skulle ønske Nelly fikk inn mer av de fargene der for det er rett og slett nydelig og jeg har egentlig aldri likt farger, men i det siste har jeg begynt å elske det!😍 Jeg får snart hjem en pakke i posten fra Nelly der jeg kan vise dere alt jeg har bestilt, er så sjukt mye fint og jeg prøver å endre stilen min litt, så vi får se.

💭 Jeg føler meg veldig heldig som har Henrik som kjæreste og samboer! Det er noe jeg tenker på hver dag og jeg vet at det er viktig å være takknemlig for det vi har.. før det er for sent. Jeg gleder meg virkelig til fremtiden med han og jeg vet at han er en gutt jeg vil være sammen med for evig, det er det ingen tvil om.

💭 Det er noe som også irriterer meg litt for tiden og det er at når man gjør noe man vil, om det er noe kanskje flere er imot eller ikke syns noe om skal de alltid snakke det ned som om det er noe galt i å gjøre det. Jeg skjønner at ikke alle kunne tatt piercing i navlen f.eks, men hvorfor snakke det ned? Er det ikke kult at vi kan skille oss litt ut og være forskjellige? Jeg syns nesten mer syns i personer som sitter å klager over at jeg har gjort det ene eller det andre.. fordi det virker som de ikke tørr selv, eller skal virke så annerledes. Jeg elsker å være spontan og gjøre litt crazy ting, det er slik jeg er og det gjør meg glad! Hvorfor ikke bare syns det er gøy da? Hahah.. skjønner dere hva jeg mener? At vi slutter å henge oss sånn opp i alle andre, men heller prøve å glede oss over at andre har det bra og er litt særegne.

💭 Det har vært litt dritt den siste tiden at mamma fikk de nyhetene fra Sykehuset og det har gjort at jeg ikke klarer å være helt tilstede i alle situasjoner og da spesielt på jobbfronten.. men det må jeg bare akseptere selv om det er vanskelig. Jeg hater når privatlivet ødelegger for jobben min og derfor har jeg tatt meg sammen, tenkt positivt og begynt å jobbe hardt igjen.. det er er faktisk bare bedre å gjøre noe når man er lei seg for å glemme det litt, jeg blir gal om jeg skal sitte inne og tenke på alt som er drit.

Forresten, nå får dere opp til 40% rabatt på alle spring news hos Nelly!! Klikk HER for å komme direkte inn til salget. Det er gyldig til og med 10.mai kl. 10:00, så hurry up og god shopping. Jeg kommer til å vise dere mitt nyeste innkjøp med en gang pakker kommer i posten, følg med <3

5 kommentarer
    1. Åh, du var nydeligere uten de vippene, Ingrid… <3 Ser så tungt og unaturlig ut… Men det velger du selvfølgelig selv!!! Haha! 😉 Jeg lurer på om du kan liste opp en typisk dag for deg? Tid du står opp, jobber, trener, spiser, chiller o.s.v.
      <3

    2. Hei Ingrid. Sår og tatoveringer kan gro treigere for diabetikere. Men du som har et stabilt og kontrollert blodsukker, vil nok ikke merke stor forskjell fra da du var frisk. Jeg har helt normal grotid, og håper du er like heldig. Diabetesen kan jo gjøre det litt vanskeligere individuelt selvom du er stabil <3

    3. Jeg har diabetes type 1 og har en tatovering😊
      For meg gikk det greit med grotiden. Var bare nøye med å smøre den med salven jeg fikk beskjed om å bruke og dekket den til når jeg var i solen.
      Det kan ta lenger tid før det gror pga diabetes men det er forskjellig fra menneske til menneske. Bare vær nøye med å smøre den, dekk den til når du er i sola og vær tålmodig🙂

    4. Hei Ingrid. Jeg leser bloggen din og liker dine innlegg veldig godt. Jeg har et par spørsmål angående diabetesen din. Hvordan er det å ha føling og når vet du at du har det? For en uke siden tok jeg en urinprøve og det viste seg at jeg hadde sukker i urinen som betyr at det er diabetes eller begynnelsen, og fikk beskjed om å være forsiktig med sukkerinntaket. Vet du hvor mye du hadde eller hva som gjorde at det var bestemt at du hadde diabetes? Tok du blodprøver og urinprøve, eller kun urinprøve?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg