NOEN TANKER OM ALT, LEILIGHET, SNUSING & CELLEDELING

💭 Den siste tiden har jeg vært så dum at jeg begynte å snuse igjen.. jess, meg i et nøtteskall, for jeg skulle jo bare gjør det når jeg skulle kose meg ekstra, men det gikk fra det til å snuse hele dagene igjen(!!) Krise. Jeg er så skuffet over meg selv som klarte å holde meg i ett år for også begynne sakte, men sikkert igjen. Derfor har jeg bestemt meg for å slutte og snuse når denne boksen er tom. Jeg skal klare det, men jeg gruer meg fordi jeg husker hvor tungt det var. Likevel var det mer digg å ikke gjøre det enn å gjøre det, så, jeg er klar.

💭 Henrik og jeg har begynt på en ny serie som heter “Papirhuset” og fy fader så bra den er!! Har dere ikke sett den må dere se den, jeg elsker den og har blitt helt hekta. Vi elsker å ha en serie vi kan se sammen, det er dritkoselig på kveldene.

💭 Sommeren er endelig her i Bergen og i dag har de meldt over 28 grader, altså?!?! Jeg er så sjukt glad, sol og varme gjør meg ekstremt glad. Jeg skal få tatt en del bilder fra dagen i dag slik dere får se hva vi skal, vi har nemlig noen gøye planer i dag.☀️🌴🐠

💭 Jeg klarer ikke å slutte og tenke på celledelingsprøven.. jeg venter på brevet i posten, men hver dag virker som en evighet og jeg skulle ønske svaret kom kjappere enn at man må vente flere dager, men slik er det bare. Fingrene mine er i hvert fall krysset og jeg håper på positive tilbakemeldinger.

💭 Leilighetssparingen går saktere enn forventet og jeg hater det. Målet er jo å kjøpe i år, men det kan se ut som det blir endringer, det kommer an på hvor mye jeg klarer å spare de siste månedene av året! Jeg har akkurat fått orden på fjoråret som jeg ikke betalte skatt på, men KUN brukte penger, og det å skulle betale ned skatt for et helt år i år + sette av ny skatt i år + skader på bilen som kom på flere titusen så er det tight, men jeg skal klare det!

💭 Jeg er så heldig som har Henrik! Tenk at jeg skulle være så heldig å møte han og bli samboere. Vi har dritlyst på en fremtid sammen og elsker hverandre virkelig. Jeg har ALDRI kjent en så sterk og god kjærlighet før, noe som gleder hjerte mitt(!!). Alt ved han er bare så ufattelig bra og jeg ønsker å gifte meg med han, få barn og leve resten av livet mitt med han. Jeg er fortsatt forelsket og jeg vet at dette er ekte kjærlighet. Vi har vært sammen i over 1år og jeg kjenner veldig sterkt på følelser jeg aldri har kjent på tidligere. Jeg føler meg bare så ekstremt heldig.. rett og slett.

💭 Okei, jeg har tatt meg selv i å ha støv på hjernen! Jeg klarer ikke å gjøre en dritt her hjemme med jobben før hele huset er strøkent! Det har begynt å bli irriterende for om jeg skal gjøre noe jobbgreier tenker jeg kun på å få det ryddet eller bort. Jeg orker ikke, hahaha!! What to do?!

💭 Etter at jeg har begynt å ha mensen en gang i måneden har jeg merket at jeg får en del nupper/kviser i huden og det er så frustrerende. Har dere også det kun i menstruasjonsperioden? Har dere eventuelt noen tips? Det er så ufattelig irriterende. Nå skal jeg ikke klage for jeg har vanligvis en svært fin hud, men dette er ganske nytt for meg ettersom jeg har hoppet over menstruasjonen i flere måneder om gangen tidligere.

4 kommentarer
    1. Det kalles en celleprøve. Ingen leger deler cellene før de tar prøven. De bruker en lignende q-tips med «tagger» på, og lager et lite «kutt» i livmor halsen, og får da med seg en liten bit, som sendes inn til analyse.

    2. Hvor har du ikke betalt skatt? Alle som jobber i Norge skjønner vel at man må betale skatt, og ikke bruke de pengene på shopping og reise. Haha, sorry at jeg ler, men det er jo helt på trynet

      1. Ja det er på tryne, men jeg var dum da og kunne null og det å drive eget. Har man et enkeltmannsforetak må man gjøre alle de greiene selv.. Jeg betalte ikke skatt i 2019, men har i år spart hele skatten for 2019 + 2020 og har fått restskatten som jeg skal betale nå! Så det ordnet seg heldigvis, hahah <3

        1. Hahah så teit folk kommenterer slik uten å forstå hvordan enkeltmannsforetak fungerer. Det er ikke en vanlig måte en betaler skatt på da. Veldig mange går på en smell. Men det er jo ikke slik at skatten forblir ubetalt. Den må jo betaler og blir betalt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg