NOE AV DET VERSTE SOM KUNNE SKJE HAR SKJEDD

Hei pepz.. fra en rimelig sliten jente på ferie. Jeg blogger fra mobilen i dag og grunnen kommer, det er litt uvant, men det må til.. fordi jeg er nødt til å fortelle dere om hva som skjedde i dag. Dagen i dag har nemlig vært ræv.. men alt ordner seg jo til slutt. Det har jeg virkelig lært meg!

Vi er jo som sagt på kjøretur og har vært i Danmark noen dager. I dag klarte jeg å nesten skam kræsje bilen da vi sklei i 110 km/t fordi hele fordekket sprente (sprakk), aner ikke hvordan jeg skal forklare.. haha. Etter å ha stoppet langs kanten med en høy puls og trodde vi skulle kræsje måtte vi bli hentet av falken, skifte to dekk på et verksted, punge ut penger og vente i flere timer på det ene og det andre. Takk gud for at jeg har en god forsikring, Storebrand og full kasko.. de hjalp meg med en gang og jeg som kan lite om slike situasjoner setter så uendelig stor pris på å få hjelp!🙏🏽

Ikke nok med at hjulene måtte byttes, sklei maccen min rett frem i det vi sklei på veien og knuste.. kan dere tenke dere hvor oppgitt jeg ble? Fysøren, hahahah. Vi var helt sikre på å ikke rekke båten hjem og dagen har vært kaotisk, men jeg føler meg heldig som har en god forsikring, en tolmodig og supersnill kjæreste som er der, får meg til å le og som ikke klager!! Jeg er også takknemlig for at jeg i slike situasjoner klarer å tenke positivt, ikke hisse meg opp og at jeg faktisk tar tak i det og gjør noe med det. Så… som dere vet har dagen vært travel, men vi er på båten mot Norge og skal nå på nye eventyr.

4 kommentarer
    1. Merker du er flink til å rose Henrik og lener deg veldig mye til han i mange situasjoner og det er jo en bra ting at du har en god type som du kan støtte deg på. Men du må ikke glemme deg selv. Du virker utrolig løsningsorientert, snill og fornuftig. Jeg tror ikke du er håpløs eller dum, men noen ganger så rakker du såpass ned på deg selv at jeg blir trist. Vinklingen blir liksom en damsel in disstress og en superhelt som alltid kommer til unnsettning og redder deg viss du skjønner. Uansett, ikke ment frekt men ville bare skrive det ned. You is kind, you is smart, you is important❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg