NEW IN + SVÆR RABATTKODE PÅ NELLY!!

Reklame | NELLY

Wohooo, endelig kan jeg gi dere en svær rabattkode på Nelly!😍 Rabattkoden gir dere hele 25% rabatt på alt fra Nly by Nelly som er omtrent det merke alle klærne i hele garderoben min er fra. Rabattkoden er Ingrid25, skriv den inn i handlekurven og få den gode rabatten. Og husk at dersom dere bruker den får jeg fikset flere og gjerne bedre rabattkoder til dere neste gang!! Rabattkoden varer i 48t, så hurry up og god shopping.

Ellers vil jeg legge til at Nelly har syke rabatter på hjemmesiden i tillegg – Klikk HER for å komme direkte inn til salget. Jeg kommer til å vise dere hele det nyeste innkjøpet mitt, som jeg seriøst eeeeelsker. Se så fine klærne er da, gleder meg til å bruke dem. Lucky me!

PERFEKT HVIT GENSER HER

SNEAKERS HER

NY FAVORITTBUKSE HER

OVERSIZED GENSER HER

KJOLE HER

NY FAV BRUN SKINNBUKSE HER

HVIT BASIC BODY HER

SVART DRITFIN BODY HER

ROSA TOPP HER

BASIC BEIGE BODY HER

GJENNOMSIKTIG GENSER/TOPP HER

DRESSJAKKE/BLAZER HER

GJENNOMSIKTIG VESKE/BAG HER

BALLERINASKO HER

12 kommentarer

Siste innlegg