NEW IN FRA LOUIS VUITTON

Hei fine dere! I dag tenkte jeg å vise dere innkjøpet mitt fra Louis Vuitton ettersom flere har spurt om det. Dette er noe jeg har ønsket meg så lenge jeg kan huske og da måtte jeg slå til når jeg først var i Oslo!! Denne gang kjøpte jeg en Louis Vuitton gull ring, og se så fin den er!! Jeg eeeeeelsker den og er super fornøyd med kjøpet denne gang. Jeg tenkte også å kjøpe den ringen som er litt bredere, men den hadde de ikke inne i størrelsen min så da får jeg vente til jeg kommer til Danmark og se om de har den der. 

Louis Vuitton er favoritt merke mitt og når jeg ikke bruker penger på så mye annet tilbehør og klær er det fint å kunne kjøpe en slik ting i ny og ne. <3 Jeg har flere ting på ønskelisten og håper at jeg får handlet det jeg vil i nærmeste fremtid, som den brede ringen, sminkeveske og en større veske til pcen min og det der.

Henrik handlet jo også denne gang på LV som jeg skrev i forrige innlegg og han handlet noen Flip-flops og et par med solbriller nå til sommeren, dritkult. Under kan dere se bilder av ringen jeg kjøpte! Vi prates.

6 kommentarer

Siste innlegg