NEW IN FRA JUNKYARD + RABATTKODE

Reklame | JUNKYARD

Hei babes. Nå er det lenge siden jeg bestilte noe fra Junkyard sist og jeg hater at jeg ikke gjør det oftere!! De har så sjukt mye fett og er alltid oppdatert på det nyeste av blant annet Nike og Adidas – de to merkene jeg elsker. Det passet perfekt å bestille hjem et par nye sko, både til trening og hverdag, samt en ny jakke og litt klær og småtteri som kommer godt med til skoleåret jeg nå skal inn i, hehe. Jeg har endelig fått pakken min fra Junkyard og gleder meg til å vise dere mitt nyeste innkjøp. Jeg har allerede en favoritt. Klarer dere å gjette hva det er?? Nike Air Max 270, WOHOO. Altså dere aner ikke hvor mye jeg har ønsket meg disse! Endelig blir treningene mine komplett samtidig som jeg føler at jeg kan trene med stil, Yey!! 

Som en gave fra meg til dere som leser bloggen min har jeg fått lov til å dele ut en personlig rabattkode til dere! Det føles utrolig godt å kunne gi noe tilbake til dere som hver dag bruker tiden deres på å lese bloggen min og det jeg har på hjertet, tusen takk for det. 💕

Bruk koden INGRIDA15 i kassen ved å klikke her og få 15% rabatt ved kjøp over 500kr.
Ps: Dette gjelder ikke på salgsvarer, deal og kampanje. Koden er gyldig til og med 9.september.

GENSER HER

T-SKJORTE HER

FLEECE HER, GJETT OM DENNE SKAL BRUKES PÅ AFTERSKI??

RASKE BRILLER HER

JAKKE HER

NYE FAV SKO FRA NIKE HER

NIKE SKO HER

SMYKKE HER

God shopping <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg