NEW IN (FAMME TRENINGSKLÆR) + RABATTKODE

Reklame | FAMME

Halloen fininger! Som dere vet har jeg begynt å trene utrolig mye, samt spise veldig sunt og hva er vel ikke mer komplett en nye treningsklær i tillegg? Dette er utrolig gøy og jeg har gledet meg til å vise dere de nye treningsklærne mine som dere nå kan få 10% rabatt på, wooho. Disse treningsklærne er fra merket Famme som er et norsk merke – noe jeg digger -. Det å støtte slike ting er amazing og allerede nå merker jeg at klærne er av meget god kvalitet. Klærne er utrolig behagelige og svært stretchy! Det jeg liker best er at nede ved anklene er alle tightsene stramme og dette har vært et problem for meg å finne tidligere.. jeg har ganske tynne ankler og liker ikke løse tightser der nede! Så, jeg er kjempefornøyd med Famme og kommer garantert til å bestille mer derfra.

Det som også er gøy er at jeg har fått muligheten til å gi dere en rabattkode på 10% på alt i hele butikken! Det betyr at dere kan kjøpe like treningsklær som meg, bare billigere og det også er dritgøy.

Sååå, om dere klikker HER og bruker koden INGRIDAGUILUZ-20 får dere 20% rabatt i kassen!

Her kommer mitt nyeste innkjøp:

Alle klærne over på bildene finner dere ved å klikke på linken under <3

KLIKK HER, SKRIV INN KODEN INGRIDAGUILUZ-10 I KASSEN OG FÅ 10% RABATT ALT.

6 kommentarer

Siste innlegg