NERVER OG SPENNING FOR KVELDEN IKVELD

Hei fininger! Gjett hvem som er hovedstaden? Meeeg. Herregud så gøy det er å endelig være tilbake i Oslo igjen, ikke bare på ferie, men for å dra ut å spise med Adsales, managementet mitt. De har nemlig stelt i stand en kanon kveld for oss influensere som jobber under dem, og det er mange der jeg ikke har møtt før som jeg virkelig gleder meg til å bli kjent med! Jeg er nesten litt nervøs fordi jeg ikke kjenner folk så godt.. likevel er jeg super spent og gleder meg mye.🦋

Straks skal jeg til Sofie og møte Martine og Emilie der før vi drar ut å spiser med adsales og gjengen, deretter skal vil på taket (mest sannsynligvis) og drikke!! Gleder meg ihjel, dette kommer til å bli en super kveld og jeg er klar. Det er utrolig hyggelig at Adsales steller i stand slike ting for oss – det er jeg utrolig takknemlig for.

Ellers håper jeg at dere får en fin helg videre, det skal jeg ha!! Cheers.

Jeg skal prøve å tatt så bilder som mulig til dere slik at dere imorgen kan få se hva vi har gjort i kveld. Sees.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg