NELLY HAUL + 70% RABATT

Reklame | NELLY

Typisk “meg” pose.. sussemunn på nesten alle selfier.

Dere!! Jeg har virkelig ikke vært til å vise dere de siste Nelly innkjøpene mine, derfor tenkte jeg å begynne med det igjen ettersom flere spør hvor klærne mine er fra og hva jeg har på meg til en hver tid.🦋Alle bildene under er det aller nyeste jeg har bestilt (i går faktisk) og jeg elsker virkelig innkjøpet mitt – dere skal få se hvordan klærne ser ut på når jeg har fått dem, men her kan dere i hvert fall se hva jeg har bestilt. Nelly har fått inn så sinnssykt mye fint den siste tiden og jeg har bestilt alt med meg hjem.

En annen ting også – Nå får dere opptil 70% rabatt på nesten hele garderoben min. Jeg bruker så langt bare klær i fra Nelly og da er det digg å kunne oppdatere dere om at det er så MYE rabatt der nå. Jeg har vært inne å sjekket og dritmange av klærne jeg har er på salg(!!). 

Dere kan klikke her for å komme direkte inn til salget. Rabatten gjelder frem til 09/08 23:59, så det gjelder å være raskt ute.

Skinnbukse her / Veske her

Veske her / Lace boots her

Elskeeeeer denne all day bagen, den finner dere her / Jeans her

Svart cozy sett her / Hvitt fluffy sett her

Svart kjole her / Beige kjole her

Cozy pants her / Sneakers her

Skinnbukse her / Shoulder topp her

Oversized hoodie her / Vinyl bukse her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg