NELLY HAUL & 25% RABATT

Reklame | NELLY

KJOLE HER / VESKE HER

Hei vakre dere! Jeg har fått hjem en ny pakke med Nelly klær og dette må være det fineste jeg har bestilt noen sinne hos dem. De har fått inn så sjuk mye fint (spesielt til skolestart) så her er det bare å ta nytte av rabattkoden min INGRID25 som gir dere hele 25% rabattALT fra NLY by Nelly som er det merke jeg bestiller hele tiden og som hele garderoben min består av, no joke.

Koden gjelder kun i 48t så det gjelder å være kjapp, god shopping.🤍👼🏼☁️
BOOTS HER / VESKE HER

VESKE HER

HOODIE HER / VINYL BUKSE HER / SNEAKERS HER

HOODIE HER

GENSER HER / BUKSE HER / SNEAKERS HER

KOSY SETT HER 

Jeg elsker seriøst dette settet(!!)👏🏽Det er super fint og ikke minst behagelig. Jeg elsker å adde detaljer i gull for å freshe det opp.

JOGGEBUKSE HER / GENSER HER / SNEAKERS HER

SNEAKERS HER

Se på disse sneakersene da!! Herregud, jeg elsker disse og de passer til ALT😭🙏🏽

KJOLE HER / BOOTS HER / VESKE HER

VESKE HER

TOPP HER / SKINNBUKSER HER

Husk å bruk rabattkoden INGRID25 slik at dere får 25% på alt fra Nly by Nelly(!!)🙏🏽

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE INN TIL NETTSIDEN

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg