NÅR INGENTING GÅR SOM PLANLAGT

What a day! Jeg har ikke ord over hvor frustrert jeg og drittlei jeg er akkurat nå. Denne dagen har vært fryktelig lang skal jeg si dere og det hjelper ikke på at jeg måtte endre omtrent alle planene jeg hadde i dag på grunn av dette. I utgangspunktet skulle jeg ha vært i Oslo kl. 12 i dag, noe som ikke gikk etter planen da Flesland stengte luftrommet sitt i morges og flere fly ble forsinket, Yey.

Smiler selv om dagen har vært kaotisk.

Om dere lurer har jeg akkurat landet i Oslo og sitter nå på hotellet jeg skal sove på i helgen! Jeg har ekstremt dårlig tid og er nødt til å hoppe i dusjen, hive på meg sminke og komme meg avgårde for jeg skal nemlig i selskap til Sofie i kveld. AARGH, jeg blir så forbanna. Selskapet har allerede begynt og dette er noe jeg har gledet meg til i land tid. Jeg har faktisk ikke sett Sofie siden vi var i New York sammen, derfor skal det bli gøy å se henne igjen, samt flere andre jeg ikke har sett på veldig lang tid. Det er synd dagen min startet slik, men nå er jeg klar for å gjøre resten av den meget bra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg