NÅR ALT GÅR TIL HELV*TE

Det er først nå jeg skjønner hvilket helevete Henrik gikk gjennom for et par dager siden. Han lå hjemme med influensa, hovne mandler, feberfrysninger og mye mer, mens jeg dro hjem til Stavanger for å ha det gøy og for å ikke bli smittet.. hva tror dere har skjedd? JEG BLE SMITTET.. alvorlig talt. Jeg orker ikke mer sykdom og drit. Hvor uflaks skal jeg ha? Det er ikke snakk om bare en influensa, dette er så jævlig vondt.

I natt våknet jeg opp med smerter i hele kroppen, feberfrysninger og skalv som bare det. Heldigvis har vi flere rom og sammen la vi oss nede på et av de kaldere rommene bare for å få friskere luft. Det største problemet er nok svelget og halsen min som er vanvittig sår og det er nesten helt umulig å svelge sitt eget spytt. Ellers er ikke hode helt med meg og jeg merker at nå som jeg først har blitt så syk at jeg må være inne og bli frisk skal jeg ta det heeeeelt med ro. Jeg har ligget under dynen i hele dag, sett på favorittprogrammet mitt Eventyrlig oppussing på TV3 og spist litt mat. 

Kanskje jeg faktisk hadde litt godt av dette! Likevel merker jeg hvor mye jeg har lyst til å gjøre andre viktigere ting som å trene, jobbe og fullføre de tingene jeg har satt opp på planen min. Denne uken skulle Henrik og jeg starte opp med et fullt treningsprogram og en streng matplan som det ikke ble noe av fra min side. Sykt kjipt, men samtidig også litt deilig, er det lov å si? haha. Det var nok ment at jeg skulle bli syk nå så vil jeg forhåpentligvis slippe å bli syk igjen mot jul og nyttår!

Antrekket mitt hele dagen.. sløvt? JEPP og det med god samvittighet! 😉

Flaut å vise, men det er realiteten, har ikke ryddet inn etter frokosten enda..

Resten av kvelden skal jeg fortsatt kulan under sofaen og gjøre alt for å bli frisk! Jeg sitter faktisk også å ser på ferier og mest sannsynligvis drar vi innen to uker på en etterlengtet ferie til utlandet. Ellers ser jeg på andre turer også som vi skal på før nyåret kommer, wæ. Merker at det er en stund siden jeg har reist, tenk hvor mye jeg reiste før jeg møtte Henrik da.

23 kommentarer
    1. Nei, alt går ikke til helvete når du får influensa. Alt er så dramatisk med deg. Det høres ut som om du bare har få dager igjen å leve når du bare får en influensa eller litt tannverk. Av alle så må vel du skjønne at slike ting er bagateller. Og når du er i form til å ta undertøysbilder i speilet er nok ikke formen så verst

      1. Hva vet du om hvordan jeg har det med å være syk? Det kan godt hende det går utover andre ting også. Jeg nevnte også i innlegget at jeg har fryktelig vondt. Slike ting er ikke bagateller for min del, det har vært jævlig mye som har skjedd i livet mitt og det å bli syk oppi det hele gikk utover mye. Husk at mye deles på bloggen, men ikke alt, så pass litt på hva du velger å slenge til meg. Er det så irriterende å lese, hvorfor er du her inne da? Det skjønne jeg meg ikke på.

    2. Må sitere Silje her. Det fins andre som har det verre enn deg og som virkelig har store problemer å bekymre seg over…. Ta deg en bolle og slutt å syr så jævlig…

      1. Andre har det nok verre, men betyr det at jeg aldri kan skrive noe om det som er vondt for min del.. fordi andre har det verre? Da må alle slutte å spise mat da fordi barn i flere land sulter og som du sier «det finnes folk som har det verre». Selv om noen har det verre en andre betyr ikke det at man ikke kan få lov til å føle seg drit. Også en ting til, hvordan tørr du å sitte og skrive slikt? Ja, jeg deler mye her på bloggen, men langt ifra alt.. så pass litt på hva du sier før du vet. Alle har sine grunner og LOV til å føle seg nedenfor av og til – selv om andre har det verre.

    3. God bedring 🙂

      Lite tips er og ta influensa vaksinen hvert år .
      Da blir man ikke så syk dersom man blir smittet .
      Er anbefalt til alle som har diabetes. Her tar alle influensavaksinen selv om
      man ikke har diabetes. For og beskytte dem som er utsatt .

    4. Har Henrik tatt fillers eller botox? Eller er det bare at han pouter med leppene på bilder som blir tatt?

    5. Pass på diabetesen når du er dårlig, og spesielt ved feber. Min samboer hadde omgangssyka med infeksjon nå forrige uke, hvor diabetesen reagerte så kraftig at han havna på legevakta og senere sykehuset. Han ble kjørt med blålys og sirene. Går bedre, og legene har god kontroll, men vær obs på at alt kan skje ved sykdom og feber.

    6. Virker som du ikke er så mye på skoeln?forstår at du jobber, men er vel litt deilig å dra på skoeln innimellom for å møte studievenner og komme seg litt ut?

      1. At andre har det «verre» eller sykere er ingen grunn til at Ingrid ikke skal få lov til å bli påvirket av sin sykdom. Når man har kreft i nær familie og ender opp med en kronisk sykdom som Diabetes er det vanskelig å ikke la annen motgang påvirke psyken. All respekt til Ingrid som klarer å holde hodet høyt med sykdom hos mor, hos seg selv, samtidig som hun er fulltidsstudent, jobber som influencer og alt annet. Å ikke bli nedstemt når man havner strak ut på sofaen med influensa i tillegg skal godt la seg gjøre.

        Så, masse god bedring fine. Husk å send meg en melding neste gang du turer til Oslo 😀

    7. Så slemme dere er! Det å gå fra et normalt, friskt liv til å plutselig vende om livet over natten med å måle blodsukker flere ganger i døgnet, ha kontroll på insulin til riktig tid osv – det er ikke bare bare! Ikke la dem tråkke på deg, Ingrid ☺️ Du har taklet dette så utrolig bra, og selvfølgelig er det lov å klage iblant når livet får en så stor omvending over natten! Lykke til, heier på deg 🥰

    8. Virkelig god bedring til deg Ingrid🥰 du er et så stort forbilde for så mange her ute. Inkludert meg!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Jeg elsker å følge med på livet ditt🥰 du er nyyyyyydelig og jeg digger deg virkelig💞💞💞 STÅ PÅ!
      ( gleder meg veeeeldig til å se treningsplanen din) tenk å bli så digg som deg a🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩❤️

    9. Men for pokker da, Ingrid har vel lov å ha det kjipt hun også, selv om andre har det verre! Gud a meg… Hater selv når andre alltid skal bagatellisere andres hverdag eller problemer.

    10. En ting jeg ikke skjønner meg på i det hele tatt er hvorfor alle skal skrive så mye negativt i kommentarfelt hele tiden. Alle skal slenge dritt og være negativt uansett hvilke innlegg du poster. Både når man er stolt av ny bil skal ingen tro det er din, og når du får diabetes tror alle det er enkelt. Folk har jo null forståelse på livet ditt Ingrid og jeg synes ikke at du fortjener så mye hat som du får. Unødvendig mye negative kommentarer du får hele tiden. God bedring Ingrid♥️

    11. Folk er så sykt frekke. Og ingen vet hvordan diaen DIN påvirker DEG, andre enn deg selv. Har en sønn på 2 år med dia 1, han blir fryktelig dårlig ved forkjølelse og feber. Ofte er det intensiven på han, da han ikke får i seg mat og drikke, selv om BS er skyhøyt. Så forstår deg, å viktig at du deler syns nå jeg.
      Alle reagerer forskjellig selv om man har en å samme diagnose! Diabetes er forøvrig en autoimmun sykdom å ikke en kronisk, som noen nevnte over😊
      Folk generelt som utaller at diabetes er jo bare å sette insulin for det man spiser, å tror det kun handler om det, har virkelig mangel på kunnskap om selveste tilstanden. Det er som å si at kreft er bare kreft, er jo bare å ta stråling så er alt good. (!!!!)
      Elsker at du snakker om sykdommen ❤️🙌

    12. Hvor kjøpte du smørbukk sjokoladebitene?? De er skamgod men finner de aldri lenger😭
      Digger deg💞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg