NÅ STARTER KAOSET

//annonselenker

Dere leste riktig, nå starter kaoset for fullt og jeg kjenner allerede at skuldrene mine nesten går inn i hode så høyt oppe de er. Jeg er stressa, ja, i know.. Ingrid i et nøtteskall. Er det en ting jeg er flink til så er det å stresse meg i hjel. Dere lurer nok på hvorfor jeg skriver dette nå i og med at jeg er stresset omtrent hele tiden. Det jeg kan si så langt er at jeg har tidenes planer denne uken og kommende uke – dette er alt i fra små ting som må fikses til reiser i hytt og pine rundt omkring, både med og uten koffert, elsker livet.. det er gøy å reise, men ikke gøy når reisene blir stress og masse bagasje skal drasses med på fly, trikk, fly, fly igjen, store byer og diverse.

Det føles godt at det endelig skjer noe tross alt kaoset. Denne uken skal jeg nemlig på et event jeg gleder meg skikkelig mye til. Det føles nesten uvirkelig at jeg skal få være en del av dette og møte en del mennesker jeg jobber sammen med som jeg ikke får sett så ofte. Jeg skal også møte en del mennesker dere garantert har sett på tv-skjermen tidligere! Jeg kommer til å holde dere oppdatert hele tiden med masse bilder! Det jeg kanskje er aller mest stresset over er at jeg må få tid til å pakke til tre ulike reiser og den ene reisen er svært viktig for meg. Jeg skal nemlig til USA neste uke og aner ikke hva jeg skal ta med meg. Har dere noen tips? 

Se dette kaoset i all pakkingen, hjeeeelp.

Så, en liten update fra dagen i dag. Den startet med en vippetime hos Diellza! Dere har kanskje fått med dere at jeg har gått uten vipper i en måned for å få dem mest mulig smashing før USA. Derfor går jeg til den samme gode gamle Diellza som har fikset vippene mine i ca. 3 år og til dere som lurer så var det Diellza som satte på vippene jeg hadde på i Mexico. Etter at Paradise Hotel gikk på tv-skjermen strømmet det inn med meldinger om hvor jeg setter på vipper og hvordan i all verden de holdt seg så godt i hele to måneder. Jo, svaret er Diellza. Fysøren den jenta der får mye skryt av meg, jeg elsker arbeidet hennes. Dere tenker nok at jeg skryter fordi dette er sponset, der er svaret nei. Jeg gikk til Diellza i ca. 2 år før Mexico og byttet aldri salong. I love her.

Det som skjer videre nå er at jeg skal pakke som et lyn også få i meg nok søvn, i morgen starter dagen tidlig og jeg sitter nok på flyet før dere har stått opp! Nå må jeg kaste meg rundt og få fart på sakene, klem.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg