NÅ FÅR DERE SVAR PÅ SPØRSMÅLENE

 


Beste treningsmotivasjon?

Jeg elsker å se på bilder + videoer av andre mennesker som trener på Instagram, det er mye av motivasjonen min. Ellers syns jeg selv at det ikke varer i lengden, jeg er nødt til å finne noe som gjør at jeg utvikler meg og da funker det å ta bilder av meg selv jevnlig for å se forskjellen og utviklingen min nå i forhold til da jeg begynte og for å få bekreftet at jeg når målene mine litt og litt for hver dag som går! Ellers er det jo å ha det gøy på trening, jeg tror det har veldig mye å si. Jeg elsker å trene sammen med Henrik selv om vi ikke er så flinke til det lenger, men prøv å finn deg en treningspartner slik at øktene blir mye morsommere! Så lenge man ikke stopper, gir opp og kommer med unnskyldninger tror jeg også man er på god vei.

Har du høyere lønn en det Henrik har med fast jobb?

Det varierer fra måned til måned, men fortsetter det slik det har gjort de siste månedene er det mye høyere en hans lønn ja.

Har du kjøpt julegaven til Henrik fra deg?

Mmmm.. noe av det, hehe, men dere får ikke vite noe, da finner han utav det(!!). 😍

Hvilket hotell bodde dere på i London?

Marble Arch Suites.

Får du mange kommentarer om at det er unaturlig at du og Henrik allerede bor sammen?

Nei, det er jo ikke unaturlig, vi har vært kjærester i 7 måneder nå, men vi flyttet ganske tidlig inn sammen i forholdet.. enda er vi samboere og trives godt med det.

Har du kontakt med Mario etter at du bodde hos Sofie i Oslo?

Like mye (lite) som før om det gir mening? vi snakker aldri sammen.

Hva ønsker du deg til jul?

Oh, jeg føler at jeg har alt jeg trenger, men jeg ønsker meg ring, smykke, vinglass og interiør til huset, juleservice, Louis Vuitton lommebok, deksel og mye mer. Jeg ønsker meg nytt headsett (beats) og penger også.

Hva heter godteributikken i London?

Husker ikke, men den ligger midt i Oxford og er umulig å ikke legge merke til, haha. Musikk, lys og farger overalt utenfor og i butikken, dere burde gå innom om dere har mulighet.

Skal du reise noen steder i 2020 som allerede er planlagt?

Ja faktisk, vi skal til Italia med jobben til Henrik!! Hvor sykt er ikke det? Drømmedestinasjonen vår sammen. Pizza, romantikk, kjærlighet, designerbutikker og ikke minst et nytt land som jeg aldri har vært i. Det er noe jeg virkelig gleder meg til å få oppleve sammen med Henrik og kollegaene hans som jeg også har fått mulighet til å bli kjent med, sykt gøy. Ellers har vi ikke kjøpt noe mer, men det blir nok en Marbella tur til, Ibiza (håper jeg), Bali (et must) og mye mer. Vi har store planer for 2020 og jeg vil at dere skal bli enda bedre kjent med meg og mitt “morsomme” liv, ikke bare alt det tunge som har vært.

Var Londonturen deres dyr?

Nei, jeg syns ikke det, men den kunne ha vært enda billigere også. Hele turen kom vel på 3000 kroner pr.pers (fly tur, retur og Hotel i 3 netter), anbefaler dere å kjøpe billige flybilletter på wizz selv om de har sine regler og ikke er den “beste” standarden for enkelte, men vi syns det var helt OK + turen varer ikke mer en under 2 timer, billig og bra! Hoteller finner dere også billig om dere leter god og lenge nok. Jeg anbefaler Marble Arch Suites da det ligger ekstremt sentralt(!!).

Hvordan er det å ha en foreldre med en så alvorlig sykdom?

Det er tungt og tøft.. helt ærlig. Det har vært en berg og dalbane i 1,5 år og etter det gikk jeg inn i en ganske dyp sorg som jeg ikke merket før de nærmeste sa i fra nå nylig. Det handler ikke bare om kreften, men om alt som ikke gikk helt som det skulle med sykdommer og da kan det bli for mye. Ellers setter man jo ekstremt stor pris på det man har og den tiden man har sammen med foreldrene våre. Det er også noe positivt med det.

Er du redd for at moren din skal dø av sykdommen?

Ja, selvfølgelig! Det er det jeg er mest redd for og jeg gråter veldig mye fordi jeg er så redd.. 

Trener du armer?

Litt, men ikke så mye og det er heller ikke noe jeg mestrer like bra som bein- og rumpeøvelser! I 2020 skal jeg prøve å bli flinkere til å trene enda mer armer.

Kommer du til å trene like hardt til neste år?

JAAA, enda hardere!! 😍😍

Hvor mye penger bruker du og Henrik på julegaver til hverandre?

Oi, det har vi egentlig ikke snakket så mye om selv. Vi har blitt enige om å ikke overdrive da vi skal på ferie 28. desember som er en slags gave i seg selv. Likevel er det vår første jul som kjærester og da er det ekstra gøy å gi noe litt ekstra fint!! Vi ligger nok på noen tusenlapper hver (minus..), ikke helt enkelt å svare på.

Hva gleder du deg mest til med Gran Canaria?

Komme meg bort, sol, bading, drinker, venner, middager ute med vin ved siden av, nyttår i et varmt land, ALT. Det er ikke noe jeg gleder meg mest til. Det er helheten som er det jeg kjenner mest på og som gjør at jeg får sommerfugler i magen!

Hvorfor poster du så lite bilder på Instagrammen din?

Jeg er kjempedårlig til det, jeg vet. Grunnen er nok ikke verre en at jeg er redd dere ikke skal syns at bildene er interessante og det er superteit. Jeg er også ekstremt streng med meg selv og klarer aldri å bestemme meg for hva jeg skal publisere, men et av målene mine til neste år er å bli dritflink med instagrammen min og poste mer av det dere liker! Gjerne tips meg i kommentarfeltet eller på DM.

Er du redd for at Henrik skal bli skuffet over julegaven din?

Nei jeg er ikke redd for det – han blir glad uansett for så god og snill er han, men det er jo alltid gøy å glede andre så om han liker gaven er det jo et kjempepluss, ellers får være takknemlig uansett tenker jeg, gaver er jo noe man skal sette pris på uansett tenker jeg.

6 kommentarer
    1. Du vet at været på Kanariøyene er veldig ustabilt i desember og januar? Vi var og feiret nyttår der for to år siden og temperaturen kom ikke over 16 grader. Vannet var kaldt og vinden sur. Gikk i jeans hver dag. Var der også i slutten av januar for noen år sidebord var like uheldig.. så ikke sats for mye på sol og bad, da kan du bli ganske skuffet. 🙂

    2. Ibiza er ikke fint i det hele tatt. Vil aldri anbefale noen å dra dit. Greit hvis du bare være full men.. Er ikke en fin øy etter min mening.

    3. Var i London og så butikken og spurte om vi kunne gå inn der men vi hadde dårlig tid, hadde lett kjempemye etter hot Cheetos så så jeg storyen din en uke etter jeg kom hjem😫😫

    4. Enig i videoen du la ut på instagram i går ang den kommentaren du fikk, men seriøst ingrid. Leppene dine ser helt forjævlig ut. Jeg hadde tatt de fillersene ut hadde jeg vært deg. Virkelig ikke pent🥵

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg