MITT VILLESTE ANTREKK NOEN GANG

Reklame | NELLY

TOPP HER | BUKSE HER

Hvor sykt er ikke det antrekket fra Nelly? Jeg har ikke ord. Dette er noe jeg aldri hadde kjøpt med meg hjem dersom det ikke var for mamma, haha. Hun elsker dette antrekket og ja – det er veldig mye og kanskje ikke helt hverdagslig, men det er dritkult til spesielle anledninger, fester og byen! Jeg digger det og det er kanskje det villeste jeg har kjøpt med meg hjem noen gang. Det er ingen tvil om at jeg føler meg som en barbie og se på rumpa! Hahaha. Morsomt, man får fin rumpe i denne buksen ja. Jeg syns antrekket var så stilig og langt utenfor min komfortsone – derfor måtte jeg vise dere dette. Og, dette er et antrekk jeg definitivt kommer til å bruke, jeg føler meg så jålete og litt ekstra, noe som er deilig en gang i blant.

PS: klikk her – bruk koden INGRID10 og få 10% rabatt på rabatten til Nelly. Rabattkoden varer ut søndag 16.6 så hurry up og god shopping!

11 kommentarer

Siste innlegg