MITT REISEFØLGE TIL NEW YORK

REISEFØLGE TIL NY

Etter å ha holdt dette så og si hemmelig til dere i en god stund tenkte vi at nå som vi snart reiser er det på tide å si noe. Grunnen til at vi ikke har sakt noe før nå er rett og slett fordi det har skjedd mye i livene våre. HALLO!! Jeg skal til New York med Sofie(!!) Hvor sjukt er ikke det? Sofie har den siste tiden blitt en utrolig god venninne for meg! Vi kommer godt overens og jeg gleder meg til å oppleve flere minner med henne! Tenk at vi skal til New York for å shoppe, feste, spise god mat og mye mer.. jeg forstår det ikke. Endelig er det min tur å reise til USA. Akkurat nå er jeg lykkelig i sjelen!

Forresten, disse bildene ble tatt i går på Nelly sitt event! Gud som jeg koste meg. Det kommer et bildedryss av det senere i dag! Og forresten, det kommer også en ny YouTube video i dag. <3

2 kommentarer
    1. Åhh, så koselig😊😊Deg og Sofie❤️Hyggelig at dere har blitt så gode venner❤️Kos dere masse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg