MITT NYESTE INNKJØP FRA NELLY + SVÆR RABATTKODE

Reklame | NELLY

Hei vakre dere! Gjett hvem som har fått til en personlig rabattkode til dere?! Meeeeg, hahaha. Hvem sitter vel ikke å shopper mye hjemme om dagen eller handler til sommeren? Det gjør i hvert fall jeg og da er det gøy å kunne gi dere hele 25% rabatt!! Det kommer alltid godt med. Så, med rabattkoden Ingrid25 får dere 25% rabatt på alt fra NLYbyNelly som er der alle disse klærne er fra på bildene under og resten av garderoben min. Jeg elsker virkelig Nelly sitt eget merke og det har dere kanskje allerede sett. 😍

Rabattkoden gjelder til og med søndag, så raska på og ha en god shopping!! Jeg vet at dere elsker å få slike rabattkoder og da er det gøy å shoppe når dere kan. Koden gjelder i 48timer!! Klem. Klikk her for å komme direkte inn til Nellys hjemmeside.

BUCKET HATT HER / ADIDAS FLIPFLOPS HER

DONGRI JAKKE HER / SVART BASIC CROPPED TOP HER

BIKINITOPP HER / BIKNITRUSE HER

BIKINITOPP HER / BIKINITRUSE HER

SVART BASIC CROPPED TOP HER

HVIT BUKSE HER

ROSA BUKSE HER

HVIT CROPPED TOP HER

BASIC SETT HER

SVART TOPP HER / HVIT DRESS BUKSE HER / HVITE SKO HER

GENSER HER

Husk å bruk koden “Ingrid25” for 25% rabatt, klikk her.

14 kommentarer

Siste innlegg