MITT NYE HÅR + FÅTT HAIREXTENSIONS

Reklame | Think Hair Wear

Ah!! Det er så sjukt godt å være tilbake hos frisøren for å få orden på håret mitt. Rett før jul farget jeg håret og klippet meg en god del, noe som var uvant for min del, men det er fortsatt ikke helt der jeg vil ha det og ettersom håret mitt er slitt falmer også fargen veldig fort.. noe som suger. Så, denne gang har jeg valgt å gjøre noe helt annet og faktisk gå får hairextensions. Jepp.. dere leste riktig! Jeg har jo langt og fint hår, men på sidene knakk håret mitt. Og det føles utrolig annerledes å være så kort i sidene en det jeg er vandt til, mens håret ellers er langt bak. Derfor bestemte jeg meg for å farge lengdene da de har falmet og sette inn Hair talk hairxtensions i sidene slik håret blir nokså like langt og tro det eller ei, jeg angrer ikke! Jeg elsker det nye håret mitt. 😍

Det er absolutt ikke like langt som det var før, men det begynner å bli sunnere og nå er det i hvert fall like langt med extensionet på hver side! Det hjelper veldig mye og jeg føler meg mye mer vel og komfortabel enn å skulle gå rundt med knekt og slitt hår. 

Spennende er det og jeg skulle selvfølgelig hatt mitt eget hår, men det hender at det knekker hos oss alle og da er det helt fantastisk at extensions finnes også får vi se hvor mye det vokser nå! Jeg gleder meg i hvert fall til å se – og allerede siden rett før jul har håret mitt blitt sunnere! Deilig. Jeg går fast til Think Hair Wear i Åsane og trives godt der! De er utrolig dyktige og det er deilig å ha en fast plass å gå til.

Se så knekt og kort håret mitt var i sidene.

FØR

Hairtalk hair extensions.

 

ETTER

Se så fint det er og hvor mye sunnere det har blitt! Ja, jeg har litt hairextensions i sidene, men det er så lite at man ikke merker det, i tillegg er fargen mye finere nå og tuppene er ikke slitte! Elsker det.😍

10 kommentarer

Siste innlegg