MINE TRENINGSMÅL I MARS + SLIK LIGGER JEG AN NÅ

Nå er vi godt på vei i mars måned og jeg tenkte å begynne med å skrive ned mine treningsmål hver måned. Hva syns dere om det? Jeg har veldig mange mål jeg ønsker å oppnå og etter å ha delt mye om trening er det mange som spør hvilke mål jeg har for treningen min. Så, hva er egentlig målene mine for mars? Jo, nå skal dere få høre! Jeg er nødt til å ha mål for at jeg skal holde motivasjonen oppe. I utgangspunktet er jo hele denne 300 økters challengen på ett år ganske så motiverende i seg selv og et mål er jo å oppnå det, men jeg må også ha delmål underveis og derfor kommer jeg til å dele målene mine hver måned og skrive hvordan jeg ligger an foreløpig og hva som da blir målet før måneden er slutt. Høres det bra ut?

Hovedmål:

🦋 Klare x1 pull ups uten hjelpemiddel med kroppsvekten min

Tror dere jeg greier dette? Det kommer ut en video i slutten av måneden der dere skal få se om jeg klarer det eller ikke. Foreløpig klarer jeg det ikke og det kan dere se i denne videoen her. Derfor er målet å klare minst en pull up og det skal jeg virkelig klare! Det er så kult ut.

Mindre mål:

🦋 Øke til 90kg i sittende knebøy. Foreløpig klarer jeg 85kg.

🦋 Klare 30 push ups. Foreløpig klarer jeg 25.

🦋 Klare 3000m på 14 minutter. Foreløpig springer jeg det på nærmere 15,26 minutter.

Dette er da målene mine for mars og jeg skal klare det! Dersom dere også er i gang med treningen, skriv ned målene deres, gå på trening når dere kan og når dere klarer å skvise inn en økt – fordi det er ingen unnskyldning, man får tid om man faktisk planlegger og gidder. Dere kommer til å nå målene deres! Jeg har allerede klart å gå fra 60kg i knebøy til 115kg.

8 kommentarer
    1. Det er imponerende hvor mye du klarer å ta i knebøy💪🏼😃 kanskje du kunne tatt det med i neste video? Stå på videre!!

    2. Heei! Heier masse på deg jeg. Har et spørsmål som gjelder noe annet! Hvor legger du vippene dine? De er så fine! Og hvor kunne du anbefalt i Bergen å lagt vipper? Ha en fin kveld 🙂

    3. Økte med 10 kilo ekstra i markløft i går, noe som var utrolig gøy å se 😀så løfter nå totalt 30 kg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg