MINE TRENINGSMÅL I JUNI

 

Jeg er ganske stolt og merker at rumpen har vokst!!

Hei vakre! Det er ny måned og en litt annerledes måned fordi treningssentrene åpner igjen og det er mange som begynner å få ferie, og vi alle vet at ferier kommer med mange gøyale fester, mindre trening og mer kos. Derfor blir juni en spennende måned på treningsfronten. Jeg har ikke vært særlig flink til å trene i det siste, men jeg har kommet godt i gang igjen og gleder meg til å ta dere med på reisen.

Jeg har nå vært en god stund uten ordentlig trening, men for første gang i hele mitt liv har jeg merket at styrken og musklene har gått veldig lite ned i forhold til at jeg har trent lite. Før har det skjedd at jeg har mistet alt og lagt på meg mer, noe som ikke har skjedd. Det tror jeg er fordi jeg har bygget en såpass sterk grunnmur om jeg kan kalle det for det, også vet jeg hva jeg skal spise mer og mindre av enn det jeg gjorde før.. men uansett, målene for juni blir spennende og denne måneden skal jeg klare alle målene jeg setter meg, det har jeg bestemt meg for.

Hovedmål:

🦋 Klare x5 pull ups uten hjelpemiddel med kroppsvekten min.

Mindre mål:

🦋 Øke til 90kg i sittende knebøy. Foreløpig klarer jeg 85kg.

🦋 Klare 35 push ups. Foreløpig klarer jeg 30.

🦋 Klare 20 dips på benk uten stopp.

Så, får jeg krysse fingrene denne måneden for at jeg klarer mer en forrige måned og at fremgangen er mye større. Gleder meg allerede til å få orden i dette.

Ellers skal kjøre i gang med en Sweat challenge!! Som jeg håper at dere vil være med på, det kommer mer informasjon om dette snart, men ikke helt anda!! Vi snakkes.

8 kommentarer

Siste innlegg