MINE TRENINGSMÅL HJEMME I APRIL

Vi er tidlig i April og det er på tide å snakke om treningsmålene mine som jeg begynte med i Mars. Da delte jeg treningsmålene mine for mars og hvordan jeg lå an i de forskjellige målene så langt, som dere kan se under. Jeg har nå oppdatert den listen og der det står med rødt det har jeg klart!!

 

Hovedmål:

🦋 Klare x1 pull ups uten hjelpemiddel med kroppsvekten min

Tror dere jeg greier dette? Det kommer ut en video i slutten av måneden der dere skal få se om jeg klarer det eller ikke. Foreløpig klarer jeg det ikke og det kan dere se i denne videoen her. Derfor er målet å klare minst en pull up og det skal jeg virkelig klare! Det er så kult ut. I DID IT!!!!

Mindre mål:

🦋 Øke til 90kg i sittende knebøy. Foreløpig klarer jeg 85kg.

🦋 Klare 30 push ups. Foreløpig klarer jeg 25.

🦋 Klare 3000m på 14 minutter. Foreløpig springer jeg det på nærmere 15,26 minutter.

 

Det svarte har jeg ikke testet ut om jeg klarer og det er nok lenge til jeg får testet meg ordentlig i å springe 3000m da vi ikke har tredemølle, så det målet blir kanskje litt vanskelig, derfor har jeg valgt å bytte det ut med å klare 50 dips på benk uten stopp. Det kan hende det er lett, men jeg får da prøve og se – ting må bare endres da hele verden er i endring. Så, dette er den nye listen med mål og dette er målene mine for denne måneden (APRIL):

 

Hovedmål:

🦋 Klare x5 pull ups uten hjelpemiddel med kroppsvekten min.

Mindre mål:

🦋 Øke til 90kg i sittende knebøy. Foreløpig klarer jeg 85kg.

🦋 Klare 30 push ups. Foreløpig klarer jeg 25.

🦋 Klare 50 dips på benk uten stopp.

 

Dette er da målene mine for april og jeg skal klare det! Dersom dere får trent noe nå som alt er stengt og slikt, skriv ned målene deres, fullfør treningen når dere kan og når dere klarer å skvise inn en økt – fordi det er ingen unnskyldning, man får tid om man faktisk planlegger og gidder. Dere kommer til å nå målene deres!

6 kommentarer
    1. You go girl! 😀 Jeg er sååå glad for at jeg forandra leiligheten min om til et treningsstudio med en gang det ble stengt! Jeg hadde dævva uten å ha trent i disse tider altså! Er helt alene, så uten trening hadde jeg klikka! Savner familien masse, og ekstra nå som det er påske! :-/ Stå på med målene dine! Klemmer! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg