MINE TOPP 10 RUMPEØVELSER

Annonse⎟Samarbeid med Arena Treningssenter på KleppNå har det tatt helt av i innboksene mine rundt omkring og flere lurer på hvilke rumpeøvelser jeg tar! Det er helt sinnsykt og jeg gleder meg til å vise dere resultatene mine etter hvert som tiden går. For å gjør det enklest mulig for dere lager jeg et innlegg med mine topp 10 rumpeøvelser her. Jeg håper innlegget faller i smak og husk at jeg er ingen profesjonell i dette, jeg deler kun mine favoritter som jeg selvfølgelig har lært i fra min personlige trener Tonje – dere finner henne under @pt.tonjemelina på Instagram. Hun har faktisk en super julekalender på Instagrammen sin nå. Jeg anbefaler dere å sjekke den ut dersom dere trenger gode tips, inspirasjon og motivasjon til å komme i gang med treningen eller for å lære nye øvelser.

🍑 MINE TOPP 10 RUMPEØVELSER 🍑

1. Maskin Abduction – dere ser øvelsen på bilde under.
Vi har ikke den maskinen på Arena, derfor bruker jeg strikk!

2. Glute kickback

3. Hip Trust

4. Brede benpress

5. Omvendt Haq Squat

6. Gående utfall (ikke bilde)

7. Hyperextention glutes


8. Bulgarske utfall

9. Knebøy med bred beinstilling

10. Sumo walk

6 kommentarer
    1. Hei 🙂 Bare lurte på om du har kjøpt de nike skoene nylig?Jeh hadde lik modell i svart før, men finne de ingen plass på nett eller butikk lenger:( beste skoene ever og trene i.
      Og så lurte jeg på de hvite reebok skoene du har hatt på noen bilder, hvordan de er i str?
      Skal bestille fra zalando ikveld. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg