MINE REISEPLANER NÅR CORONA ER OVER

Halleluja.. den dagen ting er noe tilbake til normalen og vi endelig får reise igjen så skal jeg dra! Jeg må.. jeg er ikke et menneske som klarer å være ett sted resten av livet. Jeg må reise, oppleve nye ting og føle meg fri! Selvfølgelig ikke fri som i singel, men fri sammen med Henrik!✈️ At vi kan leve livet, nyte det og skape de sykeste minnene sammen! Vi hadde jo allerede før Corona planlagt to reiser, de kommer under her nå! Ellers kommer jeg til å fortelle dere litt om hvor jeg skal dra når det er mulighet igjen – og hvorfor.

BALI

Bali er uten tvil det stedet jeg vil reise til aller først. Jeg har vært der tidligere og har aldri likt et land så mye som det jeg har gjort med Bali! For en sjuk plass med sjuke fester, sjuke strender, sjuke hoteller, apekatter, sunn og deilig mat, sol og varme, tropisk. Det er bare drømmedestinasjonen min, og det er rett og slett fordi det var så bra! Jeg vil bare ta Henrik med på alt, vise han rundt, leve og ha det gøy.💭🤍

ITALIA

Ahhhhh.. Italia. Dit skulle vi i år, men det ble avlyst pga corona ja! Shit happens, men så snart jeg kan dra kommer jeg til å sette kursen ditover.. dette er et sted jeg vet Henrik gleder seg til å reise til. Han elsker jo pizza mer en noen andre og  vil dit for å spise pizza rundt omkring, shoppe, dra til Venezia og nyte! Dette gleder jeg meg til.

LONDON

Dere leste riktig. Jeg må og vil til London! Det er det stedet jeg får aller mest julestemning av, og det å være der ifjor med Henrik var så jævlig bra! Derfor må det gjentas. Jeg elsker å shoppe der, se etter julegaver til venner og familie, spise ute, gå innom winter wonderland, lysene og pynten i gatene, at man kan kjøpe pannekaker med sjokolade langs gågaten eller bare en kakao.. altså det der er så minner det.

SVEITS

Alle har vel hørt om Alpene? Ski? Afterski? Vinterstemning? Syk natur? Jaaa.. jeg vil til Alpene en dag. Bare for opplevelsen sin skyld, og for å stå på ski da, selvfølgelig!👋🏽

LOS ANGELES

Jeg føler bare at jeg må dit. En gang i New York og jeg elsker USA.. derfor er jeg også nødt til å dra til LA en gang før jeg etablerer familie og dette her, virkelig. Jeg vet ikkr helt hva jeg kan forvente annet en god mat, shopping, loco fester, mer mat, cheetos.. åh, mimrer tilbake til New York med Sofie N, minner!

SPANIA

Marbella here we come! Jeg elsker Marbella så ufattelig mye. Jeg kunne gjerne tenkt meg et hus der en dag, samtidig er jeg en person som ikke kan reise til samme sted flere ganger i året, da hadde jeg mest sannsynligvis gått lei.. Jeg må reise til nye steder og ikke låse meg til ett.. så hus blir det nok ikke, men hvem vet. Ellers vil jeg til Torrevieja å besøke min kjære farmor som har hus der! Da får også Henrik være med å se hvor hun bor og kose seg.

MALDIVENE

Jeg håper og tror at jeg liker Maldivene.. noen sier det er litt kjedelig, mens andre sier det er helt ellevillt hvor fint det er der. Dette er en destinasjon jeg lenge har drømt om.. strender og varme er virkelig det jeg liker best med reiser, og der skal de ha noen av verdens fineste. I tillegg har jeg alltid hatt lyst til å se, være der og faktisk bare slappe helt av, ta fine bilder, hahaha..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg