MINE PLANER FOR SOMMEREN

HAPPY HAPPY HAPPY.. <3 

Denne sommeren blir veldig annerledes i forhold til mine tidligere sommere hvor alt har vært planlagt og bestilt i god tid i forveien! Det betyr ikke at denne sommeren blir rolig for min del, for det blir den absolutt ikke. Det betyr bare at alt blir veldig spontant og det er akkurat slik jeg ønsker og vil ha det. Jeg vet at denne sommeren blir minnerik og mer betydningsfull en noen gang, man kjenner det bare på kroppen for å være helt ærlig med dere og det er deilig. Jeg skal nyte late sommerdager med mennesker som betyr ordentlig mye for meg og ikke minst så skal jeg dra på min aller første ferie sammen med Henrik, hvor koselig blir ikke det? Jeg hopper seriøst av glede!!  Vi gleder oss så mye til å skape enda flere minner sammen og snart skjer det. Jeg tenkte jeg kunne vise dere mine “planer” for sommerferien i år. Det er ingenting her som er planlagt, men det er i hvert fall dette jeg har lyst til og dette jeg ser for meg at jeg kommer til å gjøre i sommer.

SPONTAN SYDENTUR
Dette blir vår første kjærestetur sammen og jeg kan ikke annet en å glede meg! Fy fader så mange sommerfugler jeg får i magen av å tenke på at vi skal skape nye minner sammen i ett annet land. Bare det å fly sammen blir gøy, haha. Grunnen til jeg kanskje fremstiller det så bra er fordi jeg helt på ekte gleder meg. Jeg vet at Henrik og jeg koser oss og har det gøy i hverandres selskap uansett om vi lager mat eller bare snakker sammen. Vi har det så sinnssykt bra sammen og det at jeg skal få dra til syden sammen med han betyr evig mye. Sol, sommer, bading og crazy spontane opplevelser.. jeg er klar!!

HYTTETUR MED FAMILIEN
Da jeg var liten var det å dra på hytten vår på sommeren veldig ofte et must. Vi dro som regel alltid en tur på hytten og en tur til Tyrkia. Det er slik jeg husker sommerferiene fra da jeg var liten og jeg elsker det. Det er greit nok at jeg elsker syden og sol, men det å kunne dra en plass mormor og morfar har bygd og skapt minner sammen med hele familien er det aller beste. Jeg har lyst til å være sammen med familien min og Henrik på hytten, vise han hva jeg pleide å gjøre da jeg var mindre og bare slappe av i noen dager. 💕 Det er ikke slik at jeg får tid til å være så mye med familien min lengre nå som jeg bor et par timer unna.

Det blir nok kanskje også en hyttetur sammen med venner i løpet av sommeren, det håper jeg! Det er så sinnssykt gøy det.

BILFERIE
Henrik og jeg har veldig lyst til å dra på en bilferie hvor vi reiser gjennom Danmark og over til Tyskland. Vi elsker å kjøre bil sammen hvor vi får snakket om alt og ingenting! Begge to elsker fart og spenning, med dette har vi lyst til – og håper at vi får tid til å dra innom Hyde Park i Tyskland!! Det er en fornøyelsespark med helt syke karuseller. Det hadde også vært gøy å spontant dratt innom de byene vi vil på veien, shoppe og spise akkurat det vi ønsker.

HJEMME PUSSE OPP ALT
Vi ønsker å bli ferdig med huset, men alt koster penger.. derfor skal vi uansett prøve å få alt på stell før høsten kommer! Det er faktisk ganske digg å være hjemme også, få orden på ting og lage rutiner.

TUSENFRYD?
Her har jeg dritlyst å dra igjen. Det er evig lenge siden og selv om jeg er 22 år gammel er karuseller så gøy!

PÅ TIDE MED EN NY TATOVERING
Jeg vet ikke helt om dere er klar over at jeg har flere små tatoveringer som er som suvenirer for meg. På omtrent hver reise tar jeg en liten tatovering som minner meg om ulike reiser og opplevelser. Denne sommeren kommer jeg til å ta en tatovering – uansett. Det vet jeg. Jeg vet også at noen syns jeg er dum, men for min del er det bare gøy og den dagen jeg kanskje sitter på et sykehjem har jeg utrolig mange morsomme tatoveringer å snakke om i det minste.. haha. Tatoveringen jeg tar i sommer kommer kanskje til å skremme dere, jeg vet ikke.. men det er crazy av meg og jeg vet ikke helt om jeg tørr å ta den, men kjenner jeg meg selv riktig så driter jeg litt i det også.. uff. Dårlig forbilde? Håper ikke det.. jeg er bare kjempeglad i å gi litt faen av og til.

4 kommentarer

Siste innlegg