MINE PLANER FOR SOMMEREN

Hei fininger! Allerede til helgen får Henrik sommerferie og da starter ferien vår for fullt, det gledes det virkelig til. Jeg har virkelig sett frem til å endelig få ferie sammen med Henrik, at han er mer tilgjengelig og kan være med å reise mer!✈️

Vi måtte jo avlyse både Italia og Bali turen vår ettersom tilstandene ble som de ble, kjipt, men veldig forståelig. Det har gjort til at jeg har savnet å reise med Henrik og kjenner ekstra på gleden i at han får ferie til helgen og at vi endelig skal gjøre mye spennende igjen fremover. Planene våre for sommeren er ikke fastsatt og vi syns det har vært vanskelig å planlegge noe, i tillegg har vi egentlig vært enige om å bare ta ting som det kommer, men at vi vet når felles venner har ferie slik man kan gjøre spontane ting sammen.

Selv om vi ikke har alle planene på bordet og ting kan endre seg så ser planene våre slik ut,

⇢ Allerede til helgen skal vi reise en liten tur til Oslo for å handle på Louis Vuitton og gå i et møte med tv produksjonen angående tv-programmet. 

⇢ Vi skal på hyttetur med familien første delen av ferien! Det kan også hende de kommer til Bergen eller at vi drar en annen plass i Norge, men det ser vi an, så lenge vi får vært med familie også i sommer så er vi veldig glade.

⇢ Neste stopp blir da å dra på en Norges ferie med vennene våre. Da skal vi hive oss i bilen og dra mot solen og steder vi ønsker å besøke, dette blir dritkult og det er noe jeg aldri har gjort før!🚗 Vi skal pakke baggene våre med masse forskjellige klær til alt mulig vær, ha med telt, og se hvor vi ender opp! Jeg regner med at det blir mot Stavanger, Kristiansand og de områdene der, men jeg vet ikke helt enda.

⇢ Det siste vi skal gjøre som blir helt bestemt om en ukes tid er tv-innspillingen. Dette vet vi ikke så mye mer om foreløpig og jeg kan dessverre ikke fortelle så mye mer en det, men det vi vet er at om vi skal være med så kommer planene for sommeren til å endres litt på, men ikke mye.

⇢ Ellers i sommer skal vi prøve å spare penger, hvorfor ikke?! Det er helt amazing og se kontoene vokse og at man kan kjøpe det man har satt seg som mål. Vi skal jo ikke reise på disse store feriene i år og da får vi spart mye penger på det! Vi kommer nok også til å prioritere huset vårt og fikse litt her og der, hvert fall i hagen vår og terrassen på baksiden av huset.

⇢ Jeg håper også at vi får til å gjøre mye gøy i Bergen!! Gå ut å nyte dagene om det er fint vær, spise ute, gjøre litt sprøe ting og leve livet, det digger jeg.

3 kommentarer
    1. Oppdater gjerne oftere fordi jeg elsker bloggen din. Takk skal du ha!. I am very happy with the article that you created, you gave me another new idea. a brilliant thought stated here. maybe I will visit this site later if there is a new update again.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg