MINE PLANER FOR JUNI

1. Først og fremst skal jeg FLYTTE! I juni måned kommer jeg til å bruke mye tid på å flytte bort både klær, ting og få alt på plass i Bergen. Ikea står for tur og det er en del ting som må gjøres. Det kommer til å bli dritgøy å flytte ut kjenner jeg og jeg har ikke vært mer klar en det jeg er akkurat nå, fysøren. Jeg har lyst til å flytte ut med en gang, men jeg må dessverre vente til alt er klart.

2. Selge halvparten av klærne i garderoben min, sykt. Jeg har altså gått gjennom hele klesskapet og funnet ut at mye av det som er der kan selges til dere gjennom appen tise. Derfor kan dere adde meg der – @ingridaguiluz og følge med på hva jeg legget ut for salg. Det er jo dritgøy å kunne selge klær jeg ikke bruker slik at de får et nytt og bedre liv, haha.

3. Planlegge hele sommerferien min. Jeg har ikke så mange reiser planlagt enda, men det er spesielt en tur jeg har veldig lyst til å få helt i boks da denne turen er veldig spesiell for min del, det er Henrik og jeg som planlegger å reise sammen på ferie, gjerne sammen med venner også. Denne turen har jeg lyst til skal være svært minnerik, derfor ønsker jeg å få alt bestilt og planlagt.

4. Lage sunn og god mat i det nye huset i Bergen, samtidig som jeg skal trene mye og være fornøyd med meg selv og kroppen min denne sommeren! Det er så sykt viktig for meg at jeg føler meg vell i bikini da jeg ikke ser noe vits i å dra til syden om jeg ikke føler meg vel. Vi vet alle at det å sprade rundt i bikini ikke er like fett dersom man ikke føler seg helt on point. Dette handler ikke om vekten min og at jeg føler meg ditt og datt, det handler om hvordan jeg føler meg i min egen kropp og det som skal til for at jeg føler meg vel er å være sunn og trene nok til at jeg får de resultatene jeg ønsker.

5. Drikke champagne og kose meg sammen med Henrik. Det er så koselig med spillekvelder, champagne og vin, gjerne poker og bare kulan helt. Dette er noe jeg har kjempelyst til å gjøre i juni, faktisk.

6. Ta tatovering. ÆÆÆ!! Igjen.. tenker nok dere. Jeg har egentlig sagt til meg selv at jeg ikke skal ta så veldig mange mer tatoveringer, men det går virkelig ikke an å stoppe. Fysøren så merkelig det der er. Uansett, dere kommer til å få sjokk når dere ser hva salgs tatovering jeg skal ha. TRO MEG. ET STORT SJOKK.

7. Få orden på livet rett og slett. Det skal bli deilig å flytte alt på plass innen måneden er ferdig, samt få nye rutiner i hverdagen! Jeg kommer til å bruke mye tid på dette og da skal det også gjennomføres ting enda bedre. Jeg skal ha en plan i huset som inneholder alt jeg skal gjøre til enhver tid. Jeg skal bli flinkere til å lage sunn og god mat på egenhånd og ikke spise ute på restauranter. Jeg skal trene mye og til faste tider, samtidig skal jeg bruke tid på det som er nyttig og det som gir meg glede, jeg skal nemlig lære meg å si nei til ting som sluker meg tom for energi og som ikke kan prioriteres.

Klarer dere forresten å gjette hvilken tatovering jeg skal ta?

18 kommentarer

Siste innlegg