MINE PLANER FOR DAGEN + TRENINGSØKTER

God morgen fine dere! Det er kanskje ikke morgen for alle, men for meg er det ikke langt ifra, sykt å si, men sant.. jeg er et B-menneske og legger meg seint og sover lenge, deilig. Selv om jeg har lyst til å prøve å gjøre noe med den døgnrytmen og prøve å bli et A-menneske. Har dere noen tips? Ellers tenkte jeg å vise dere dagens planer ettersom det blir en hektisk dag i dag med gøye planer og litt jobb innimellom. Jeg håper jeg får gjort alle planene og deretter kunne avslutte kvelden med senket skuldre, ellers håper jeg at dere får en nydelig dag og en ellers så fin uke. I morgen skjer det noe jeg både gruer og gleder meg til.. dere får vite mer da.

_______________________________________

📎 Handle noen matvarer på butikken.

📎 Bake skoleboller til Henrik som elskeeeeer den gode vaniljekremen i bollene, hahaha.

📎 Utføre treningsøkt 1 – sykle i 1t på spinningsykkelen mens jeg ser på serier og trene litt mage etterpå.

📎 Snakke med en rådgiver og økonom.

📎 Spise en ferdig middag som vi får tilsendt utenfor døren hver uke.

📎 Jobbe med flere innlegg til bloggen.

📎 Lage klar reklamer til samarbeid som skal ut.

📎 Sende mange mailer og svare på noen spesifikke.

📎 Utføre treningsøkt 2 – trene rumpestumpen min.

📎 Dusje og stelle meg!! Jeg har ikke sminket meg på evigheter føles det ut som og hver eneste dag går jeg med dott på hode, så det skal faktisk bli ganske gøy å stelle meg litt for en gangs skyld og kle meg i noe finere en chille klær.

📎 Være med venninnene mine her i Bergen, spise god mat, drikke litt vin og spille spill!!

(vi følger reglene, det kommer til å gå fint). Gleder meg.

2 kommentarer
    1. Sikker på at dere vil nå 300 økter ila. 2020? Henger vel litt bak isåfall?

      300/12=25 økter i måneden. Så langt er vi 3,5 mnd på vei, og du/dere burde vært på 3,5×25=87,5 økter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg