MINE NYTTÅRSFORSETT

Reklame | NELLY

KJOLE HER

💫 Jeg SKAL kjøpe meg leilighet i år!! Er det noe jeg virkelig drømmer om er det å komme meg ut i boligmarkedet. Dette betyr ikke at jeg ikke skal bo sammen med Henrik for det kommer jeg til å gjøre, men å eie noe ved siden av som eventuelt kan leies ut er absolutt en stor drøm! Henrik eier jo det huset vi bor i på egenhånd og kjøpte det før vi møttes, derfor er det ganske gøy for våres del å kunne eie både hus og leilighet sammen i en så ung alder. En dag i framtiden ønsker vi å kjøpe noe stort og nytt sammen, men det vil tiden vise.

💫 Å trene er vel noe alle skriver som et nyttårsforsett.. haha! Jeg skal i hvert fall ikke være sløv med dette da det hender at jeg trener mye periodevis og lite andre perioder. Det skal det bli en slutt på for i år skal jeg trene hardt jevnt og trutt gjennom hele året og se hvor langt jeg klarer å komme.

💫 Et av de viktigste målene mine for 2020 er å ta vare på meg selv og de som står meg nært. Har ikke jeg det bra har heller ikke alltid de rundt meg det bra. Jeg skal ikke legge skjul på at det har vært mørke perioder hos meg i 2019 og at det kun er jeg som kan gjøre noe med dette og jeg er allerede på god vei. I år skal si fine ting om meg selv og aldri snakke med selv ned.. slik jeg har gjort for mye i 2019. Jeg skal være snill med meg selv og ha troen på at jeg får ting til. Jeg skal stråle mest mulig og innse at jeg faktisk har det ganske bra og har fått til utrolig mye kult. Jeg skal også bygge opp selvtilliten min og ikke være så usikker og redd for ting. Det høres nok ganske merkelig ut, men dette er noe av det jeg ser mest fram til å jobbe med.. for egentlig så har jeg det jo sinnsykt bra!

💫 Reise mest mulig. Jepp, Bali, Italia, Marbella, here we come!! Det kommer til å bli et år med mye reising og jeg er klar. Det er ingen tvil om at jeg ønsker å leve livet med venner og Henrik før jeg eventuelt etablerer meg “for mye” slik jeg blir mer hindret i å kunne reise, derfor blir dette et år med mye reising og nye minner, gleder meg.

💫 Være mer med venner og familie! I fjor flyttet jeg bort fra alle vennene mine og familien min, og i år har jeg virkelig lyst til å møte dem oftere og prioritere dem.

💫 Jobbe ekstremt hardt og være 100% målbevisst. YouTube og blogg skal prioriteres høyt, om ikke høyest av ALLE disse målene. Jobben min er svært givende og jeg føler meg heldig hver eneste dag som får denne muligheten, derfor skal jeg også jobbe enda hardere og tørre å vise alle sidene mine og gjøre ting jeg ikke har gjort enda.

💫 Få til noen planer jeg ikke har turt/fått tid til å gjennomføre i 2019!! 

💫 Dra på minst en festival.

💫 Ikke klage over småting.. det er det verste jeg vet med andre, derfor skal jeg slutte helt med dette selv.

💫 Ta en ny tatovering som betyr veldig mye for meg. Dette var egentlig et mål i 2019, men som ble underprioritert da jeg ikke fikk tid eller hadde lyst nok, men i år kommer det til å skje, ingen tvil.

💫 Ta vare på synet mitt og ikke fortsette med å være sløv rundt det.. jeg får vondt i hode og bak ørene av briller.. linser gidde jeg aldri å hente ut og nå merker jeg at synet mitt er skikkelig dårlig og det føles ut som det blir dårligere for hver dag som går! Hjelp. Derfor har jeg tenkt meg nøye om og bestemt meg for at synet mitt også skal prioriteres i år og det betyr at jeg kommer til å ta laser for å bli kvitt dette med linser og briller. Synet har så ekstremt mye med humøret og hodeplager å gjøre, derfor jeg fikse det.

8 kommentarer
    1. Som regel er synet nødt til å være stabilt i noen år før man kvalifiserer til å ta laser. Dersom synet forverrer seg kan det kanskje være lurt å vente litt, men er jo absolutt verdt å bestille en time og sjekke opp muligheten. 🙂

    2. Det var det nyttårsforsettet😂
      “Ikke klage over småting.. det er det verste jeg vet med andre, derfor skal jeg slutte helt med dette selv.” Så bare snappen din der du var på trening. der du sa: haater at alle er på trening etter nyttår men slutter jo etter 1 måned uansett😅

    3. Det var det nyttårsforsettet😂
      “Ikke klage over småting.. det er det verste jeg vet med andre, derfor skal jeg slutte helt med dette selv.” Så bare snappen din der du var på trening. der du sa: haater at alle er på trening etter nyttår men slutter jo etter 1 måned uansett😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg