MINE JULEGAVER 2019 + SYKESTE GAVEN FRA HENRIK *JEG HYLGRÅT

Reklame – Desenio

Det er på tide å vise dere julegavene mine fra i år og ikke minst den gaven flere har lurt på og det er gaven jeg fikk av Henrik. For å være helt ærlig så er jeg kjempeglad for gaven jeg fikk og det er den fineste og kuleste jeg har fått noen sinne. Det er en gave jeg vet vi kommer til å NYTE og det er ikke så altfor lenge til, æææ. Får sommerfugler i magen jo, jeg begynte å hylgråte da jeg så gaven.. for en gutt og minner er det ingen tvil om at vi skal skape i 2020. ❤️

3 kommentarer
        1. Åh ja! Har vært der og det er helt utrolig 😍 men uansett kommer det nok til å bli en fin plass, hellas er så fint 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg