MIN VALENTINES DAY I BILDER

Reklame | BALLONGSØSTRENE, BERGEN & ROSEBAMSE

Hei vakre dere! For en helg det har vært med både en fin og superkoselig Valentines Day feiring, men også besøk av både tantebarna mine, Christine og Andrè!! Helgen har vært helt super med bading på badeland her i Bergen, masse god mat og mye kvalitetstid sammen. Jeg er veldig heldig som har en så god familie og nå ser jeg allerede fram til å dra hjem en tur denne uken.

Jeg valgte å legge bort kameraene denne helgen å nyte tiden sammen med familien min, men jeg fikk knipset noen bilder fra vår Valentines Day på fredag som var og syns det er gøy å kunne vise dere hva vi gjorde og hva dere eventuelt kan gjøre neste år, hehe! ❤️ Dagen ble i hvert fall startet med at jeg ble vekket av Henrik på morgenen med frokost på sengen, deretter overrasket han meg med de fineste og vakreste ballongene jeg noen sinne har fått fra Ballongsøstrene her i Bergen!! De lager ballonger til alle anledninger og dette er virkelig noe jeg kommer til å ta bruk i flere anledninger. Det er jo superstilig og dersom dere søker de opp på Instagram vil dere se mye av arbeidet deres, helt fantastisk! I tillegg fikk jeg en rosebamse som også er dødsfin!! 

Ellers dro Henrik på jobb og da han kom hjem overrasket jeg han med Bella Italia pizza, Regina med skinke uten pepperoni som er favoritten her i huset! Den fikk jeg formet som et hjerte og INGENTING kunne bli bedre for han! Det er såååå gøy å kunne gjøre noe ekstra på Valentines Day, selv om jeg syns vi alle burde være slik hver eneste dag. Absolutt ikke med ballonger og det der, men å kunne vise at man setter pris på de man er glad i og gjerne gi en klem hver dag eller si noe fint – skader ikke. Så, alt i alt hadde vi en fin Valentines Day og ikke minst en fin helg! Håper dere hadde det samme, klem.

4 kommentarer
    1. Er det ikke litt pussig at du merker innlegget med reklame for ballongene og samtidig skriver at du fikk dem i overraskelse…du har jo en avtale med de for å tjene penger…

    2. Heii hvor er den hoodien fra storien din på Snapchat fra? Bildet i speilet med Henrik, hvor det står noe «on on» eller noe og masse mønster

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg