MIN SUNNE FAVORITT FROKOST

@Havregrøt med proteinpulver

Utrolig mange har spurt meg om denne oppskriften i og med at jeg spiser det omtrent hver eneste dag og har postet dette på story. Oppskriften er ikke nøyaktig og jeg pleier å variere mellom en del ting å ha i/på havregrøten. Oppskriften er super enkel, utrolig god og sunn – jeg håper at dere liker den like godt som meg.

Ingredienser:

⚡️ Ca. 1dl havregryn.

⚡️ Havremelk/melk eller vann.

⚡️ 1 scoop proteinpulver (sjokolade, vanilje, cookies and cream.. osv).

⚡️ Strø med Chia frø.

⚡️ Sunnere variant av peanøttsmør og sjokoladepålegg.

Først tar jeg ca. 1dl havregryn i en gryte, men dette varierer alt etter hvor mye jeg skal ha og hvor sulten jeg er. Deretter tar jeg oppi en scoop med proteinpulver og der bruker jeg oftest sjokoladesmak. Jeg heller oppi havremelk slik det dekker havregrynene og pulveret. Deretter skruer jeg på varmen på ca. 5/6 og varmer opp grøten mens jeg rører jevnt og rolig hele tiden. Etter at grøten har begynt å tykne seg til skruer jeg ned varmen til 4 og rører godt til det har blitt en tykk grøt. Når denne er ferdig heller jeg dette i en skål og tilsetter så en t-skje med en sunnere variant av peanøttsmør og sjokoladepålegg. En t-skje av hver av de. Til sist strør jeg over litt Chia frø. Noen ganger bruker jeg banan eller nøtter over, jeg varierer også mellom smak på proteinpulveret og om jeg skal bruke melk, havremelk eller vann.. jeg syns vann gir det en dårligere smak, men det går det også.

Done, finito.

3 kommentarer
    1. Hva er det som gjør peanøttsmøret ril en sunnere variant? Det inneholder jo mindre nøtter enn andre typer..

    2. Om du kan lage en tutorial-video på youtube om hvordan du sminker deg og hvilke produkter du bruker? Trenger tips og triks og din sminke ser veldig fin ut❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg