NY MATHANDEL (MATPLAN OG TRENINGSPLAN)

Hei dere! Jeg har startet en ny hverdag innenfor trening og mat, noe som innebærer at jeg også handler ut fra det! Jeg viser dere hele mathandelen min og som dere kanskje ser er det veldig likt det jeg har spist/handlet inn tidligere!🙏🏽🤍

Det er sunt og variert, men ikke noe sjokolade og chips. Det er rett og slett fordi jeg «småspiser» det gjennom hele uken, fordi det ligger der å frister meg, noe jeg selv personlig syns er drit. Så alt av godteri og det der kjøper vi alltid inn på fredagen når helgen starter, hehe.

Disse nydelige kurvene er fra Ikea, love them.

Elsker disse boksene! Fysøren. Vi kutter opp ulike grønnsaker, har i ost, salater, kjøttpålegg osv i disse boksene og det sparer vi mye tid på. Det er så digg!

Som dere ser er det mye sunt og godt her, litt variert mellom salat og pasta, baguetter osv.. dere kan se selv! Jeg er som dere ser er veldig glad i sunn mat, men som jeg nevnte over så spiser vi også godteri osv, men helst kun i helgene nå fremover!🤍

9 kommentarer
        1. De kan stå på benken også, men ikke like lenge som i kjøleskap så da er du avhengig av å spise de opp raskt!😊

      1. Neida, egg tåler å stå lenge i romtemperatur, men enda lenger i kjøleskapet. Men de kan stå ukesvis i romtemperatur! Og Ingrid spiser såpass mye egg at jeg tror ikke hun trenger å bekymre seg over det! Dessuten er det bedre når egg skal stekes, kokes og bakes med at de er romtempererte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg