MIN JULEMORGEN & JULESOKK


✨ I smile, just because it`s 
Christmas ✨

I dag våknet jeg opp med et bredt smil om munnen, det er JULAFTEN dere(!!). Noe av det aller beste med 24.desember er julemorgenen vi feirer sammen med god mat og drikke, tre nøtter til askepott og chilleklær før det smeller senere på kvelden. Jeg syns julaften er en av de koseligste høytidene og dette året føler jeg meg rett og slett heldig som enda har mamma her etter det tøffe tidene hun gikk gjennom for et par måneder siden. I`m blessed og det håper jeg dere også er. Her kommer det er lite bildedryss til dere fra min julemorgen! Lengre nede får dere også se hva jeg fikk i julesokken min, sykt. 😱

Her får dere et lite antrekksbilde, yeah. Elsker å kunne gå i slike klær på morgenen før den trange kjolen skal klemmes på.. ❤️

Dette fikk jeg i julesokken min i år! Mamma har virkelig slått på stortrommen og kjøpt en ny parfyme til meg, hun er snill! Ellers har jeg lyst til å ønske dere en riktig god jul. ❤️ Husk å ta vare på de rundt dere og nyt kvelden videre, det skal jeg.

Merry Christmas

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg