MIN FORANDRING SIDEN PARADISE HOTEL

Det er så sjukt rart å se tilbake på hvordan jeg har forandret meg siden Paradise Hotel i 2018. Da tenker jeg både utseendemessig, men også personlighetsmessig. Forandringene er kanskje ikke så store utseendemessig, kun at jeg føler at jeg ser mer voksen ut nå enn det jeg gjorde før og under Paradise Hotel, men på det personlige plan vil jeg si at jeg har forandret meg mye(!!).

Jeg bladde gjennom bildene mine her på bloggen en dag og hadde lyst til å dele disse med dere, både før Paradise Hotel, under Paradise Hotel og tiden etter. Det er nå 2,5 år siden ca. jeg var med på tv og merker at tiden flyr fra meg, jeg savner å være 20, men elsker også å være 23 år fordi livet mitt har generelt sett falt mye mer på plass. Jeg har blitt samboer, begynt å spare ordentlig, flyttet til en helt annen by og funnet meg en gutt jeg vil være sammen med resten av livet. Tidligere brukte jeg alle pengene mine på reising og festing, jeg hang med mennesker som ikke var bra for meg og som dro meg ned istedenfor opp, i dag er det en helomvending fordi jeg har blitt voksen nok til å forstå at man kan kutte ut mennesker som ikke er bra, man trenger ikke hundre venner fordi det er kult. Jeg har også forstått at sparing og trening er mer min stil og festing er jeg nokså ferdig med. Jeg vil i hvert fall prøve å ta dere med litt tilbake i tid for å vise dere litt av min forandring de siste 2,5/3 årene som blogger(!!)🙈

Bildene over er tatt sommeren før jeg deltok i Paradise Hotel, her var jeg 19år gammel, singel og hadde endelig fått langt hår, hahaha! Jeg husker det så utrolig godt. Vi var på jentetur i Marbella og nøt livet fullt ut.

Her var jeg 20år og deltok på Paradise Hotel. Jeg ante fred og ingen fare, fremtidig var usikker, men livet var ekstremt spennende og gøy!! Jeg dro til Mexico etter at venninne mine meldte meg på. Det jeg husker veldig godt var at jeg var imot slike tv-programmer og sa at jeg aldri skulle være med, men det helt motsatte skjedde. Folk dømte, snakka og hadde sine tanker om at jeg deltok, men helt ærlig så angrer jeg ikke ett sekund. Jeg bare dro, spontant og opplevde de sykeste minnene i livet mitt og uten det hadde jeg heller aldri vært den jeg er i dag eller møtt Henrik i Bergen noen år etter. Rart hva ett valg i livet kan føre til. Uansett, da jeg var der inne var festing og singellivet hovedfokuset, jeg elsket å feste, brukte penger på drit og tull, jeg var opptatt å være snill (noe jeg er den i dag også) og noe jeg er veldig stolt over. Eneste jeg kan angre på med deltagelsen er at jeg ikke turte å skille meg mer ut.. jeg ble litt overkjørt at de andre og fikk ikke helt visst alle sidene mine, men sånn sett er jeg veldig fornøyd, fordi jeg var godt likt og utrolig snill, men også litt naiv da..

Se smilet da, hahaha! Dette var meg tiden etter Paradise Hotel. Jeg startet å blogge, dro på eventer jeg aldri kommer til å glemme, reiste ekstremt mye rundt omkring, festet flere steder i Norge, nye dører åpnet seg og jeg fikk verdens beste management(!!). Håret vokste hahahaha, og jeg møtte ekstremt mye forskjellige motstander, men også gleder og oppturer. Det tøffeste etter Paradise Hotel var det å håndtere alt andre mennesker mente om meg som person, men også utseendemessig. Folk sa jeg hadde stygge linjer ved leppene, at jeg var luft på tv, brukte moren min for klikk og mye mer, men her sitter jeg enda og noe må folk like siden jeg i dag får nesten kun positive tilbakemeldinger og når jeg ser tilbake på de negative tingene jeg fikk føles det nesten ut som folk måtte “lete” etter feil ved meg og jeg er glad for den erfaringen. Rett og slett fordi jeg nå vet hvor sterk jeg er og hvordan jeg skal håndtere drit. Man finner seg selv på en annen måte og jeg er veldig glad for det i dag.

Jeg ble blond.. av alle ting. Angrer veldig på det ja, og kommer aldri til å gjøre det igjen! Merk mine ord.

På bildene over ser dere meg litt etter litt gjennom årene og jeg vil si at jeg ser mye mer voksen ut i dag, men det er nok også fordi jeg er eldre, haha! Ellers er ikke forandringene så store, men jeg er på et bra punkt i livet enda og har mye gøy å se tilbake på! Jeg har uendelig med gode minner og i dag er jeg veldig fornøyd med det jeg har oppnådd så langt i livet både jobbmessig, men også på det personlige plan!👼🏼

6 kommentarer

Siste innlegg