MIN 17.MAI FEIRING I BILDER

Reklame | NELLY

Hei fininger! Jeg håper virkelig at alle der ute hadde en sjukt fin 17.mai feiring i går, det hadde virkelig jeg og det var faktisk så god stemning at jeg nesten glemte å ta bilder av det. Det er slik det skal være, rettere sakt. 👼🏼 Vi startet dagen med en sinnsykt god frokost hos bestekompisen til Henrik der vi var samlet alle vennene hans og mine da, haha! Jeg fikk ikke tatt bilder av hele maten, men en liten del av det før alt var på borde, typisk meg.. Jeg klarte jo selvfølgelig også å glemme bunaden min i Stavanger, derfor ble det en svart, fin kjole fra Nelly.. likevel skulle jeg ønske at jeg hadde bunaden da man ikke får gått med den så ofte ellers.. jaja, får bruke den neste år.

Videre dro vi ut å spise med familien til Henrik for også dra tilbake til vennene hans igjen etterpå! Det var så sinnsykt gøy og hele dagen gikk fra oss, føltes det ut som. Det var bare så utrolig gøy. God mat, god stemning og gode mennesker gjør at det ikke er mulig for meg å sitte på telefonen for mye og ta bilder, jeg elsker å være tilstede i slike øyeblikk og stunder, men jeg fikk i hvert fall knipset noen bilder til dere da. Jeg hadde en superfin dag og det håper jeg virkelig dere også hadde. <3

Henrik er bare så fin, jeg elsker han!

Se på denne flotte gjengen da!

Snilleste og fineste jentene i Bergen <3

KJOLEN MIN ER UTSOLGT, LIGNENDE HER

Vi prøve oss på en liten selfie sammen, men det gikk ikke bedre en dette hahaha! Også glemte vi å ta bilder sammen.. men, det driter vi heldigvis i. Dagen var 10 av 10!!👼🏼

2 kommentarer
    1. Greit at myndighetene gikk ut med at det er lov å være opptil 20 personer sammen, men 1 meters regelen gjelder fortsatt. Ser ikke ut som at dere holdt 1 meters avstand på disse bildene..

    2. Blir en smule provosert over å se deg og fler bloggere som f.eks Sophie Elise, Isabel Raad, Sofie Nilsen, Andrea et eller annet dottir som åpenbart gir blanke f i meters regelen! Skjerp dere!! Og samtidig si ifra til vennene deres. Det her er ikke greit.

      Er dere ikke redd for å spre smitten, hva med de eldre og sårbare. Jo bedre vi samarbeider, jo bedre vil dette gå. Sånn som dere holder på (og mange andre) som tydeligvis tror viruset bare har forsvunnet av seg selv – plutselig er det ikke plass på sykehusene fordi for mange blir smittet av gangen…..
      Håper dere tar dere sammen. Utrolig trist og dumt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg